اخبار

ساعت هوشمند Steel HR توسط Withings معرفی شد

شرکت Withings که برای تولید اجناس لوکس و شیک خود به طور کامل در بین مردم شناخته شده است، این بار دست به تولید ساعت هوشمند Steel HR زده و آن را برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2016 در معرض دید عموم قرار داده است.
این ساعت هوشمند علی رغم برخورداری از ظاهری کلاسیک، دارای حسگر اپتیکال است که توانایی زیر نظر گرفتن ضربان قلب کاربر را دارد. در سوی دیگر Steel HR هرچند دارای عقربه‌هایی آنالوگ است، با این حال از یک نمایشگر دایره‌ای شکل کوچک نیز بهره می‌برد که قادر است اطلاعاتی از قبیل تعداد گام‌هایتان در طول روز و یا اعلان‌های گوشی اندرویدی و یا iOS شما را نمایش دهد.
 
ساعت هوشمند Steel HR
 
البته نمایشگر لمسی این محصول از نوع لمسی بوده و حتی شرکت سازنده چند اپلیکیشن مبتنی بر iOS را برای آن به طور پیش‌فرض توسعه داده است. Withings تا حد امکان از به کار گیری فناوری‌های جدید در محصولات خود امتناع می‌کند تا در عین حفظ ظاهر کلاسیک آنها، عمر شارژدهی باتری را هم افزایش دهد. ساعت هوشمند Steel HR نیز از این قاعده مستثنا نبوده، به طوری ما با یک ساعت طراحی شده به سبک فرانسوی، با بدنه‌ای از جنس استیل آب دیده و بند سیلیکونی روبه‌رو هستیم که در شارژ کامل می‌تواند ۴۵ روز شما را همراهی کند.
 
ساعت هوشمند Steel HR
 
البته به یاد داشته باشید که تنها در ۲۵ روز اول قادر خواهید بود از سنسور نظارت بر ضربان قلب ساعت هوشمند Steel HR استفاده نمایید و اگر پس از این مدت بار دیگر ساعت را به شارژر متصل نکنید، سیستم ذخیره سازی انرژی به طور خودکار فعال شده و پس از آن تنها امکانات یک ساعت عادی در اختیارتان خواهد بود. طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول در دو رنگ مشکی و سفید در نسخه‌های ۳۶ و ۴۰ میلی‌متری به ترتیب با قیمت ۱۷۹٫۹۵ و ۱۹۹٫۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.
 
منبع :engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا