اخبار

سامسونگ از سیستم جدید تشخیص اثر انگشت بهره خواهد برد

تشخیص اثر انگشت
سیستم های تشخیص اثر انگشت یکی از بزرگترین قابلیت هایی است که امروزه در گوشی های هوشمند مدرن دیده می شود.هر چند که هنوز به صورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته اند.
اخیرا متوجه شدیم که سیستم های تشخیص اثر انگشت به سرعت در حال نفوذ به روی دستگاه های شرکت سامسونگ هستند.حال به نظر می رسد که این غول کره ای قصد دارد این سیستم را به صورت گسترده ،توسط خود و بازاری عرضه کند.
در حال حاضر این سیستم  امنیتی تشخیص اثر انگشت یک محصول میانی سوئدی(FPC) آمریکایی(Synaptics) است.سامسونگ قصد دارد که برای تولید حدود دو ملیون تراشه از این سیتسم وارد مذاکره با یک کمپانی خصوصی کره ای شود.این موضوع باعث می شود که تمام معادلات جهانی روی ساخت و تولید این تراشه ها بر هم ریزد و بازار آن از حالت دو قطبی به سه قطبی تغییر جهت دهد.هر چند که سامسونگ هنوز در ارائه این نوع سیستم ها نوپاست و برای رقابت با دیگر سازنده ها راه زیادی خواهد داشت.اما نکته مهم این است که این شرکت توانایی و قابلیت انجام هر کاری را دارد!
این موضوع به طور قطع وابستگی سامسونگ را به دیگر شرکت ها برای ساخت و تهیه قطعات مهم و ضروری و صد البته مدرن ،کم خواهد کرد.شرکت های بزرگ همواره در صدد پیشرفت هستن و در نظر دارند که چطور از بهترین راه بیشترین کاربر را جذب خود نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا