اخبار

سامسونگ بصورت رسمی نسخه ی جهانی اندروید۶ را برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج منتشر کرد

امروز اخباری منتشر شد که نشان می دهد شرکت سامسونگ اندروید نسخه ی ۶.۰.۱ را برای کاربران گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج مستقر در کره ی جنوبی منتشر کرده است.
 
نمی دانیم چه ویژگی های جدیدی در نسخه ی ۶.۰.۱ وجود دارد و به همین دلیل کمی به کاربران کره ی جنوبی حسودیمان شد،به هر حال مدت زیادی است که منتظر انتشار جهانی اندروید ۶ برای گوشی های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج هستیم و طبق گزارش شرکت سامسونگ این انتظار به پایان رسیده است و انتشار جهانی این نسخه از همین امروز شروع شده است.
تاکید می کنیم که هم اکنون فقط کاربران گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج قادر خواهند بود سیستم عامل گوشی خود را آپدیت کنند و دیگر گوشی هایی که از اندوید ۶ پشتیبانی میکنند باید کمی بیشتر منتظر بمانند،به گفته ی رسمی سامسونگ زمان بندی دقیق انتشار آنها و نیز اطلاعات بیشتر راجع به ویژگی های آنها به زودی اعلام خواهد گردید.
نکته ی دیگر راجع به انتشار جهانی اندروید ۶ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج آن است که در حال حاضر این به روز رسانی فقط برای گوشی های آنلاک در دسترس است و آن دسته از کاربرانی گوشیشان آنلاک نیست(Verizon,AT&Tو…) باید اندکی دیگر صبر کنند.
گفتنی است که در این نسخه ی جدید منتشر شده تمامی ویژگی های اندروید مارشملو از جمله Doze(باعث افزایش طول عمر باتری می گردد) و Google Now On Top در این آپدیت دیده می شوند،مشتاقانه منتظریم تا اندروید ۶ را روی گوشی های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بررسی کنیم.
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا