اخبار

سامسونگ بسته بروزرسانی جدیدی را برای Gear S2 منتشر کرد

سامسونگ از زمان عرضه‌ی ساعت هوشمند Gear S2 در آگوست سال ۲۰۱۵، به صورت مداوم در حال عرضه‌ی بسته‌های بروزرسانی جهت بهبود عملکرد این گجت است. اما این بار غول کره‌ای دنیای فناوری در حال کار بر روی بهبودهای عمده‌ای بوده است که اکنون به صورت رسمی منتشر شده و در دسترس کاربران این ساعت هوشمند است.
 

 
این بروزرسانی برای ساعت هوشمند Gear S2 Classic با کد فریمور R732XXU2DPFB و برای نسخه‌ی عادی با کد R730XXU2DPFB عرضه شده و حجم آن ۶۱.۱ مگابایت است. با این حال، علیرغم حجم کم خود، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را با خود به ارمغان می‌آورد. اول از همه اینکه با دریافت بسته‌ی بروزرسانی یاد شده، ابزار پوشیدنی سامسونگ استقلال بیشتری خواهد داشت، چرا که اکنون می‌توان بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند، اپلیکیشن‌های این ساعت را از داخل رابط کاربری آن نصب کرد.
 

 
قابلیت بزرگ دیگر این است که شما اکنون قادر به انتخاب عکس خودتان به عنوان تصویر پس زمینه‌ی صفحه‌ی ساعت، از طریق صفحه‌ی ساعت My Photos هستید. این کار را نیز می‌توان مستقیما توسط خود ساعت انجام داد و به شما اجازه داده می‌شود تا حداکثر ۱۰ عکس را انتخاب کنید تا به صورت چرخه‌ای پس‌زمینه‌ی ساعت تغییر کند. S Voice نیز اکنون قدرتمندتر شده و قابلیت جدیدی به آن اضافه شده است که به شما اجازه‌ی اجرای تایمر را توسط یک دستور صوتی، می‌دهد.
 

 
از قابلیت‌های دیگر اضافه شده در این بروزرسانی می‌توان به مواردی همچون اپلیکیش و ویجت جدید مخاطبین، جدای از اپلیکیشن تلفن و پیام‌ها و همچنین، پیگیری خواب (sleep tracking) کاملا خودکار، اشاره کرد.
 
منبع gsmarena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا