اخبار

سامسونگ بهترین تبلت ویندوزی جهان را عرضه خواهد کرد

سامسونگ بهترین تبلت ویندوزی جهان را عرضه خواهد کرد

سامسونگ

با نزدیک شدن به تاریخ شروع کنگره موبایل جهانی سال ۲۰۱۷ میلادی احتمال عرضه نسخه جدید از تبلت گلکسی بوک توسط این شرکت بیشتر می‌شود که البته قدرت آن نیز دست‌کمی از پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ نخواهد داشت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه، این تبلت جدید که سیستم عامل آن ویندوز ۱۰ خواهد بود قصد دارد تا به‌شدت با تبلت‌های کمپانی اپل به رقابت بپردازد.

احتمال انتشار این تبلت نیز با افزوده شدن Book Settings جدید بر روی ویندوز استور در اواخر هفته گذشته شدت گرفت. به‌خصوص این‌که در بخش توضیحات این نرم‌افزار این اطلاعات درج شده است: «Book Settings نرم‌افزاری برای گلکسی بوک است که ممکن است بر روی دستگاه‌های دیگر کارکرد عادی خود را نداشته باشد.»

این نرم‌افزار شامل چندین ویژگی جدید از قبیل افزوده شدن افزاینده عمر باتری، قلم، حالت صفحه‌نمایش، باز کردن قفل دستگاه با استفاده از کشیدن الگو، تنظیمات دستی کاربر و شماری دیگر از ویژگی‌های مختص به سامسونگ است. به‌این‌ترتیب و بر اساس این شواهد می‌توان انتظار داشت که شرکت سامسونگ به‌زودی از تبلت جدید خود که مجهز به صفحه‌نمایش AMOLED و قلمی جدید است رونمایی کند.

با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن‌های همراه و بزرگ شدن نمایشگر دستگاه‌ها به نظر می‌رسد که به‌تدریج تبلت‌های ویندوزی بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص بدهند زیرا بازار تبلت‌ها به‌تدریج حرفه‌ای‌تر می‌شود و برای این کار نیاز به یک سیستم عامل نیرومندتر و قابل اتکاتر وجود خواهد داشت.

گفته می‌شود که این تبلت قرار است به‌عنوان نیرومندترین تبلت ویندوزی جهان شناخته شود و در این صورت باید در انتظار یک غول تمام عیار بود. کافی است در نظر بگیرید که چنین ادعایی به این معنی است که این تبلت قرار است از محصولاتی مانند تبلت سرفیس مایکروسافت نیز نیرومندتر باشد و به همین دلیل نیز احتمالا شاهد مشخصات سخت‌افزاری شگفت‌آوری بر روی این مدل خواهیم بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا