اخبار

سامسونگ به ششمین برند برتر جهان ارتقا یافت

 براساس تازه‌ترین فهرست اعلامی موسسه جهانی اینتربرند

سامسونگ به ششمین برند برتر جهان ارتقا یافت

 
سامسونگ در تازه‌ترین رتبه‌بندی موسسه اینتربرند (Interbrand) به عنوان ششمین برند برتر جهان شناخته شد. برند سامسونگ با ۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته با ارزشی معادل ۵۶.۲ میلیارد دلار در جایگاه ششم جهان قرار گرفته است.
این کمپانی کره ای از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ در فهرست اعلامی موسسه اینتربرند همواره بین ۱۰ برند برتر قرار گرفته است که این موضوع رشد مداوم ارزش برند و پیشرفت‌های دائمی و پیوسته سامسونگ را به عنوان یک شرکت جهانی نشان می‌دهد.
با توجه به برخی از چالش‌هایی که سامسونگ در سال گذشته با آن روبرو بوده و بر آنها غلبه کرده، دستاوردهای امسال این شرکت در بعضی از موارد بسیار معنادار و قابل توجه است.
به طور مثال از میان عوامل مختلفی که در ارزشیابی موسسه اینتربرند نقش داشته، بازیابی سریع و مثال‌زدنی این شرکت پس از بحران سال گذشته گلکسی نوت ۷ را می‌توان نام برد. عرضه موفق محصولات پرچمدار و عملکرد مالی درخشان از دیگر مواردی‌ست که در ارتقا ارزش برند سامسونگ  سهم داشته است.
 
سامسونگ به ششمین برند برتر جهان ارتقا یافت
به طور خاص، در بازار جهانی موبایل، پیشتازی سامسونگ با عرضه گلکسی S8 دوباره مورد تایید قرار گرفت.
همچنین بخش تولید حافظه سامسونگ با عملکرد قدرتمند خود در سوددهی مالی، به ترقی ارزش برند سامسونگ کمک کرد. بخش لوازم دیجیتالی سامسونگ با عرضه محصولات نوآورانه‌ای همچون یخچال Family Hub  و ماشین لباس‌شویی ادواش (AddWash) جوایزی  را کسب کرد که نشان می‌دهد این محصولات برپایه توجه عمیق به بینش مصرف‌کننده توسعه یافته‌اند. در حوزه نمایشگرهای تصویری، سامسونگ با عرضه تلویزیون‌های QLED و همینطور Frame سبک جدیدی از حضور تلویزیون‌ها در خانه‌ها خلق کرده است.
وای‌اچ لی، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در مورد صعود ارزش برند این شرکت می‌گوید: «تلاش‌ها و پیشرفت‌های با ارزش ما در ارتقا زندگی مردم موجب افزایش ارزش برند شده است.»
به گفته لی، جایگاه سامسونگ در رتبه‌بندی امسال علامت مثبتی از به ثمر رسیدن تلاش‌های ما در بازیابی اعتماد دوباره مشتریان جهانی است.
مراسم معرفی برترین برندهای جهان روز ۵ مهرماه در مرکز تجارت جهانی شهر نیویورک برگزار می‌شود.
 

جدول افزایش ارزش برند سامسونگ

 

سال ۲۰۱۲ ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۱۷
ارزش برند (میلیارد دلار) ۳۲.۸۹۳ ۳۹.۶۱۰ ۴۵.۴۶۲ ۴۵.۲۹۷ ۵۱.۸۰۸ ۵۶.۲۴۹
رتبه جهانی ۹ ۸ ۷ ۷ ۷ ۶

 
 
 
 
 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا