اخبار

سامسونگ تصاویری از پنل OLED تاشوی خود منتشر کرد

گلکسی ایکس نام یکی از گوشی‌های سامسونگ است که با صفحه نمایش تاشو عرضه خواهد شد. این شرکت معتقد است بعد از صفحات نمایش با لبه‌های انحنادار قدم بعدی در این زمینه، تولید گوشی‌های هوشمند تاشو است. حال سامسونگ تصاویری از این نوع پنل‌ها و صفحات نمایش را منتشر کرده تا کاربران با نحوه‌ی کارکرد و ظاهر آن بیشتر آشنا شوند.
گلکسی ایکس، گوشی انقلابی بعدی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو خواهد بود. این شرکت برای نشان دادن قابلیت‌های صفحه نمایش تاشوی خود حالا تصاویری از آن را منتشر کرده است.
این صفحه نمایش ابعاد ۵.۷ اینچی و رزولوشن QHD دارد و خبری از رزولوشن ۴K در آن نیست. ضخامت این صفحه نمایش ۰.۳ میلی‌متر است و اگر آن را به هر دلیل رول کنید، شعاع رول ایجاد شده، یک سانتی متر یا ۱۰ میلی‌متر خواهد شد. این صفحه نمایش ۵ گرم وزن خواهد داشت.

 

صفحه نمایش تاشو
 
سال‌ها است که شرکت‌ها پنل‌های OLED تاشو و خم شونده‌ی خود را به نمایش می‌گذارند اما هیچ گاه بحثی از چگونگی یکپارچه شدن آن با بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند مانند باتری و مدارها به میان نیامده است.
در حال حاضر این فناوری سوالات زیادی را با خود به همراه دارد اما در دنیای گوشی‌های هوشمند کنونی که فاصله‌ی کمی از یکدیگر دارند، تفاوتی عمده مانند رول شدن گوشی می‌تواند تبدیل به سودی عظیم برای شرکت سازنده شود.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا