اخبارلوازم خانگی

سامسونگ تلویزیون استثنایی Q9 خود را به بازار عرضه کرد

تلوزیون جدید Q9 سامسونگ با تکنولوژی کوانتوم با کیفیتی بیش از ۴K HDR به بازار عرضه می شود. این دستگاه بخشی از QLED ها است. این تلویزیون هم‌اکنون در آمریکا و سراسر اروپا عرضه شده و علاقمندان می‌توانند آن را خریداری کنند.
با این که در حال حاضر در دنیای تلویزیون های هوشمند اکثر کمپانی ها به دنبال عرضه صفحات خمیده هستند، سامسونگ تلویزیون خود را به صورت تخت به بازار عرضه می کند.
این تلویزیون در دو مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی به بازار عرضه شده است. کاربران اروپایی نیز می‌توانند مدل ۶۵ اینچی این محصول را خریداری کنند و مدل ۸۸ اینچی کیو ۹ نیز در آینده برای این دسته از کاربران عرضه خواهد شد. سامسونگ این تلویزیون را عضوی از خانواده‌ی کیوال‌ای‌دی خود می‌داند و قیمت آن را به نحوی تعیین کرده تا با تلویزیون‌های اولد ال‌جی رقابت کند.
البته نام QLED شبیه به OLED است اما باید توجه کنیم که این نام برگرفته از تکنولوژی کوانتوم دات است. این شرکت مدعی شده که کیو ۹ می‌تواند بیش از ۲۰۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد و حجم رنگ در این تلویزیون بزرگ‌تر از هر تلویزیون دیگری است که هم اکنون در بازار وجود دارد. Q9 محصولی است بر پایه‌ی یک پنل ال‌سی‌دی و اج‌ ال‌ای‌دی تولید شده است.
این دستگاه تلویزیون دارای یه جعبه اتصالات جداست که می توانید به یمن وجود آن تلویزیون را در هر جایی که خواستید نصب کنید.
Q9 دارای یک پردازنده حرفه آی آپدیت می باشد. این دستگاه رزولوشن ۴K را ارائه می‌دهد و سیستم‌عامل آن هم تایزن است. از دیگر ویژگی‌های Q9 می‌توان به توئین تیونر (در اروپا)، یک ریموت کنترل با کیفیت و پشتیبانی از سه فرمت اچ‌دی‌آر (اچ‌دی‌آر ۱۰، اچ‌دی‌آر ۱۰ پلاس و اچ‌ال‌جی) اشاره کرد.
سامسونگ می‌گوید تلویزیون Q9 از چند هفته قبل در آمریکا عرضه شده و حالا این محصول در دسترس کاربران سراسر اروپا نیز قرار گرفته است. قیمت Q9 در آمریکا از ۶۰۰۰ دلار شروع می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا