اخبار

سامسونگ سرعت دانلود آیفون X را نشانه رفته است

بر اساس اخبار منتشر شده توسط محافل خبری آنلاین، مدتی بعد از آنکه سامسونگ تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ را در ایالات متحده و سراسر دنیا عرضه کرد، کشف شد که این تلفن همراه جدید نسبت به رقیب خود یعنی آیفون X یک مزیت اصلی دارد و آن نیز سرعت دانلود سریع‌تر بر روی تمامی شبکه‌های مخابراتی است. هم‌اکنون، سامسونگ از این مزیت استفاده کرده و جدیدترین تبلیغ تجاری خود را بر همین اساس عرضه کرده است.

مطالب مرتبط

کمپانی سامسونگ در این تبلیغ جدید، سعی داشته است تا تجاربی که در اپل استورهای معمولی یافت می‌شوند را بازسازی کند. در این تبلیغ مشتری احتمالی یکی از نسخه‌های آیفون X را مشاهده می‌کنیم. او ممکن است این تلفن را خریداری کند اما می‌داند که سرعت دانلود آن سریع‌تر از گلکسی اس ۹ نیست و این نگرانی خود را با کارمند اپل در میان می‌گذارد. از طرفی کارمند ذکر شده اندکی عصبی می‌شود و نمی‌داند که سوال اشاره شده را چگونه پاسخ دهد. در این میان سامسونگ با پاسخی غیر مستقیم وارد می‌شود و از کاربران آیفون می‌خواهد که تلفن همراه هوشمند خود را گلکسی به‌روز کنند.

سامسونگ سرعت دانلود آیفون X را نشانه رفته است

البته که نمی‌دانیم که اگر موقعیتی این‌چنینی در دنیای واقعی پیش می‌آمد نتیجه چه می‌شد و البته احتمال مهاجرت کاربر یاد شده به گلکسی کم بود. با این حال، از دید کاربری که تعلق‌ خاطر زیادی به این دور برند تجاری ندارد این تبلیغ می‌تواند جالب و خنده‌دار باشد.
همچنین جالب است بدانید که ضد تبلیغ مربوط به سرعت دانلود، اولین باری نیست که سامسونگ در تبلیغات خود به‌سوی اپل نشانه‌گیری می‌کند و به‌ احتمال زیاد این آخرین بار هم نخواهد بود و البته این اتفاق از سوی اپل نیز به‌زودی و در ویدیوهای تبلیغی این کمپانی خواهد افتاد. با در نظر داشتن این امر در ذهن خود به دنبال مشاهده نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار این دو کمپانی یعنی سامسونگ گلکسی نوت ۹ و آیفون ۲۰۱۸ خواهیم بود.


مطالعه بیشتر

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا