اخبار

سامسونگ شماره مدل گلکسی نوت ۷ (نوت ۶) را در سایت خود قرار داد

بی‌شک یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی دارد و کاربران بی‌شماری برای رونمایی و عرضه شدن آن لحظه شماری می‌کنند فبلت گلکسی نوت ۷ (نوت ۶) است. به نظر می‌رسد سامسونگ شماره مدل محصول جدید خود را در سایت رسمی این کمپانی اضافه کرده و نوت بعدی را برای قرار گرفتن در معرض دید عموم آماده می‌کند.
همان‌طور که می‌دانید گلکسی نوت جدید در راه است و باید منتظر رونمایی آن در دوم اوت (دوازدهم مرداد) باشیم؛ جایی که سامسونگ در گذشته گلکسی نوت ۵ را معرفی کرد و این رویداد را به یکی از باشکوه‌ترین رویدادهای Unpacked تبدیل کرد.
اصولا باید گلکسی نوت ۷ را گلکسی نوت ۶ بخوانیم زیرا قرار است جانشین گلکسی نوت ۵ باشند و بعد از عدد ۵ باید از ۶ استفاده کرد؛ اما سامسونگ می‌خواهد محصول خود را گلکسی نوت ۷ بنامد.
دلیل چنین اقدامی این است که سامسونگ می‌خواهد شماره‌ی آخرین مدل سری گلکسی نوت با سری گلکسی S هماهنگ باشد؛ زیرا کاربرانی که از بازار موبایل آشنایی چندانی ندارند با دیدن شماره‌ی ۷ در آخرین مدل سری گلکسی اس و شماره‌ی ۶ در سری نوت به سمت یکی از مدل‌های گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج جذب می‌شوند و تمایلی دیگر به خرید گلکسی نوت ۶ نداشته و احساس خواهند کرد که این دیوایس، یک محصول قدیمی است.
هرچند در حال حاضر در مورد این موضوع هنوز بیانیه‌ یا خبر رسمی از سمت سامسونگ و مسئولانش منتشر نشده و نمی‌توان با قاطعیت گفت که نوت ۷ نامیده شدن محصول بعدی سامسونگ صحت دارد.
موضوعی که این بار خبرساز شده نام این محصول نیست؛ بلکه شماره مدل آن است که در وب‌‌سایت رسمی سامسونگ شماره مدل SM-N930F ثبت شده که دارای یک صفحه‌ی پروفایل UA نیز هست.
متاسفانه این صفحه‌ی پروفایل UA اطلاعات چندانی را در اختیارمان قرار نمی‌دهد. این امر کاملا منطقی است که سامسونگ بر روی دیوایسی با این شماره مدل کار می‌کند و احتمال اینکه متعلق به گلکسی نوت ۷ باشد و یا مدلی از آن باشد وجود دارد زیرا گلکسی نوت ۵ دارای شماره مدل SM-N920 بود و گلکسی نوت ۴ نیز از شماره مدل SM-N910 بهره می‌برد.
 
شماره مدل

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا