اخبار

سامسونگ می خواهد از یک کمربند هوشمند در نمایشکاه CES پرده بردارد !

زمان زیادی تا برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری و محصولات الکترونیکی لاس‌وگاس که با نام CES آن را می‌شناسیم، باقی نمانده و اخبار شرکت‌های مختلف و محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه معرفی گردد، تیتر شماره یک بسیاری از خبرگزاری‌ها شده است.
یکی از شرکت‌هایی که افراد زیادی منتظر نوآوری‌ها و محصولات جدید این شرکت هستند، غول بزرگ کشور کره جنوبی، SAMSUNG می‌باشد که به صورت رسمی از معرفی سه محصول جدید در نمایشگاه CES 2016 خبر داده است. اینطور که سامسونگ اعلام کرده، یکی از این محصولات، کمربندی هوشمند با نام WELT خواهد بود که علاوه بر نگاه داشتن لباس شما، وظایف مختلفی همچون اطمینان از تحرک شما، بررسی وزن و روند لاغر و یا چاق‌شدن خواهد داشت. اطلاعاتی که توسط این اپلیکیشن دریافت می‌شوند نیز مستقیما به یک اپلیکیشن ارسال شده و روند سلامتی و دیگر موارد در مورد شما به صورت کامل بررسی خواهد شد.
یکی دیگر از محصولاتی که در بخش Creative-Lab (به اختصار C-Lab، بخشی که بسیاری از نوآوری‌های سامسونگ در آن شکل می‌گیرد) طراحی و توسعه داده شده و قرار است در نمایشگاه CES 2016 آن را ملاقات کنیم، کنترلر Rink می‌باشد که برای هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده است. اینطور که سامسونگ اشاره کرده، کاربران می‌توانند به کمک این کنترلر، به انجام بسیاری از بازی‌ها و کارها به کمک هدست واقعیت مجازی سامسونگ پرداخته و کنترل بسیار بهتری داشته باشند.
وسیله‌ی دیگری که شاید بتواند شما را متعجب کند، TipTalk نام دارد که کاربران به کمک آن می‌توانند تنها با لمس کردن گوش خود به وسیله‌ی انگشتانشان، به موسیقی دلخواه خود در گوشی‌های هوشمندشان کوش دهند. برای انجام این کار نیز به هیچ هدفونی نیاز نخواهد بود. همچنین به کمک TipTalk کاربران می‌توانند در مکان‌های شلوغ، به خیال راحت‌تری به مکالمه پرداخته و اطمینان داشته باشند که صدا به درستی ارسال می‌شود. این امکان برای کاربران وجود دارد که TipTalk را به بند ساعت‌های هوشمند متصل نموده و آن را با گوشی‌هوشمند خود نیز به صورت کامل یکپارچه کرده و از قابلیت‌های بسیار خوب آن استفاده نمایند.
تا کنون ۷۰ پروژه از سال ۲۰۱۲ در بخش C-Lab سامسونگ استارت زده‌شده که ۴۰ مورد از آنها توسط یکی دیگر از بخش‌های سامسونگ در حال تحقیق و توسعه هستند و ۹ مورد از آنها نیز از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و قرار است به صورت رسمی معرفی گردند که یکی از آنها، TipTalk می‌باشد.
نمایشگاه CES 2016 از ششم ژانویه (روز چهارشنبه، ۱۶ دی ماه) آغاز خواهد شد و تا نهم ژانویه (۱۹ دی ماه) ادامه خواهد داشت.

منبع: PhoneArena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا