اخبار

سامسونگ می خواهد گلکسی A9 پرو را عرضه کند

شرکت سامسونگ علاوه بر ساخت و توسعه پرچم دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۷  در فکر ساخت دستگاه‌های جدید دیگری هم هست. با توجه به گزارشات اخیر Sam Mobile این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید بزرگ است که ممکن است گلکسی A9 پرو باشد.
در حالی که هیچگونه جزئیاتی درباره گلکسی A9 Pro منتشر نشده است اما شماره مدل آن SM-A9100 بوده و انتظار می‌رود نسخه بهبود یافته گلکسی A9 باشد و قرار بر این است که در ماه جاری روانه بازار گردد.
گوشی هوشمند گلکسی A9 با شماره مدل SM-A9000 دارای صفحه نمایش ۶ اینچی  ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده هشت هسته‌ای کوالاکام اسنپدراگون ۶۲۵ تامین ‌می‌شود، پس ممکن است که گلکسی A9 پرو با رزولوشن بیش‌تری (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) و یک پردازنده قدرتمندتر روانه بازار شود. گلکسی A9 پرو اندروید ۶٫ مارشملو (Marshmallow) را پشتیبانی می‌کند اما به عنوان سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید لالی پاپ روی آن وجود خواهد داشت.
در حال حاضر شرکت سامسونگ گلکسی A9 را در بازار می‌فروشد که در چین با قیمت ۴۹۰ دلار وجود دارد و انتظار می‌رود که دستگاه جدید سامسونگ با قیمتی نه چندان گران‌تر روانه بازار شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا