اخبار

سامسونگ کار توسعه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را آغاز کرد

سامسونگ نیز همانند بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه، پس از معرفی برنامه‌ رسمی خود برای عرضه نسخه آزمایشی اندروید ۷٫۰ نوقا برای دارندگان گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، به‌زودی این به‌روزرسانی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حالا نیز نوبت به پرچمداران سال گذشته این شرکت رسیده و اخبار جدید نشان می‌دهد که سامسونگ کار توسعه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را آغاز کرده است.
بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شماره ساخت نسخه اولیه از این آپدیت جدید XXS5DPK7 بوده که البته در نسخه نهایی تغییر خواهد کرد. همچنین باید اشاره کنیم که اگر سامسونگ در حال توسعه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج باشد، برای جلوگیری از بروز هر مشکلی، احتمالا عرضه این به‌روزرسانی چند ماه طول بکشد. بهتر است بگوییم که پرچمداران سال گذشته سامسونگ زودتر از سال ۲۰۱۷، این آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد. حتی برخی از اخبار نشان می‌دهد که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نیز زودتر از سال ۲۰۱۷ میلادی نمی‌توانند آپدیت اندروید ۷٫۰ نوقا را دریافت کنند.
اندروید ۷٫۰ نوقا با ویژگی‌های جدید و جذابی که دارد، می‌تواند رابط کاربری گوشی های سامسونگ را به صورت کامل تغییر دهد. البته هنوز معلوم نیست که رابط کاربری جدید سامسونگ به پرچمداران سال گذشته خواهد رسید یا نه اما برای آگاهی بیشتر، بهتر است منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا