اخبار

سامسونگ گلکسی C9 پرو با رنگ مشکی در کشور کره دیده شد

اگر به دنبال یک گوشی کلاس بالای سامسونگ هستید،با کنار گذاشتن نوت ۷ می توانیم S7 edge  را گزینه خوبی بدانیم.به هر حال اگر می توانید از بعضی از گزینه ها صرف نظر کنید،مثل صفحه نمایش زاویه دار و قسمتی از کارایی ، گلکسی C9 پرو یک گوشی استثنایی خواهد بود.
بع د از این که چند عکس از این گوشی با رنگ مشکی لو رفت،دیروز کمپانی کره ای،رن مشکی این گوشی را به بازار عرضه کرد.با این رنگ کمی گوشی جذاب تر نیز هست.
همانطور که قبلا گفته شد،چیزی در طراحی بدنه و یا اجزاء داخلی گوشی کم نشده است.با این حال رنگ های دیگر این گوشی نیز که رنگ طلایی و Rose Gold است را نباید دست کم گرفت.
گلکسی C9 پرو
قبل از این که خیلی ذوق زده بشید . دنبال رنگ های مختلف این گوشی روی اینترنت بگردید باید بگوییم که فعلا این رنگ در کشور کره وجود دارد.ارائه این رنگ ها به صورت جهانی هنوز مشخص نیست اما بسیار امیدواریم که سامسونگ گلکسی C9 پرو را به سرعت با رنگ های جدیدتر و جذابتر به سراسر دنیا نیز منتشر کند.
مشخصات گلکسی C9 پرو به صورت،صفحه نمایش ۶ اینچ ۱۰۸۰p Super AMOLED ،پردازنده Snapdragon 653 SoC،شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل گسترش می باشد.دوربین آن ۱۶ مگاپیکسل با دهانه F/1.9 و دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی می باشد.اندروید آن ۶٫۰ مارشمالو است و دارای باتری ۴۰۰۰mAh است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا