اخبار

سامسونگ گلکسی On7 جدید در بنچمارک جی اف ایکس بنچ رویت شد

به‌تازگی برخی اطلاعات و شایعات جدید در خصوص مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی On7 نسخه‌ی ۲۰۱۶ به بیرون درز کرده است. این گوشی که قرار است ماه آینده یا اواخر اوت پرده‌برداری شود، حالا اکثر مشخصات آن در دسترس است.
گلکسی On7 به‌تازگی در پایگاه بنچمارک معتبر جی اف ایکس بنچ حضور یافت. بر اساس شایعات موجود، این گوشی ماه آینده باقیمت حدود ۱۵۰ دلار الی ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
با توجه به اطلاعات فاش شده در تست پنجمارک جی اف ایکس پنج، این گوشی به نمایشگر ۴٫۸ اینچی مجهز شده است. البته با توجه به نسخه‌ی قبلی گلکسی On7 که از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی بهره‌مند بود، این را می‌توان یک اشتباه از این سایت تلقی کرد. در ادامه نیز آن‌طور که اعلام‌شده، نسخه‌ی ۲۰۱۶ این گوشی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا FHD خواهد داشت.
 
گلکسی On7
 
اما راجع به اصلی‌ترین ویژگی موجود در این گوشی یا همان پردازنده، به نظر می‌رسد به‌احتمال فراوان اسنپدراگون ۶۲۵ در آن به کار خواهد آمد که در کنار خود پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را جای‌داده تا گلکسی On7 توسط پردازنده‌ای هشت هسته‌ با فرکانس ۲ گیگاهرتز هدایت شود؛ اما در خصوص سایر ویژگی‌ها، در این گزارش آورده شده که حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برای جدیدترین نسل از سری ان در نظر گرفته‌شده. دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی به همراه پلتفرم اندروید پیش‌فرض نسخه‌ی ۶٫۰٫۱، دیگر ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شوند.
نسخه‌ی قبلی این گوشی صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل داشت و همچنین پردازش این گوشی بر عهده‌ی یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی بود که رم ۱٫۵ و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در کنار آن قرارگرفته بودند. با این اوصاف، انتظار داریم مدل ۲۰۱۶ یک بهبود اساسی و بسیار کاربردی نسبت به نسل پیش خود داشته باشد.
گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶، با شماره مدل SM-G6100 در تست بنچمارک جی اف ایکس بنچ حضور پیدا کرد. درحالی‌که سال گذشته، مدل ۲۰۱۵ همین گوشی با شماره مدل SM-G6000 تحت آزمایش این بنچمارک قرار گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا