اخبار

سامسونگ گلکسی S9 دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود

لوگوی رسمی گلکسی S9 و S9 پلاس به همراه جزییات مشخص در مورد رم و حافظه کلی آن فاش شد. این دو گوشی استثنایی سال آینده میلادی سامسونگ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم خواهند بود.لوگوهای یادشده با وجود آنکه کیفیت پایینی دارند، نشانگر این مطلب هستند که سامسونگ مجددا قصد دارد نسخه‌ی پیشرفته‌تری را با اضافه کردن عبارت پلاس معرفی کند.
البته تا اینجای کار هنوز مشخص نیست این دو گوشی از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می کنند یا خیر. همانطور که در خبر های قبل نیز خواندیم گلکسی S9 و S9 پلاس اولین گوشی هایی خواهند بود که از اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهند کرد و همینطور بخشی دیگر از این گوشی ها از اسکینوز اکتا ۹ استفاده خواهند کرد، تراشه‌ای سیلیکونی که وجودش در حد شایعه است و گفته می‌شود با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته خواهد شد. این منبع، جزئیات بیشتری در این خصوص افشا نکرده است؛ اما انتظار می‌رود سامسونگ نسخه‌ی دیگری از گلکسی اس ۹ را با ظرفیت ذخیره‌سازی دوبرابر روانه‌ی بازار کند؛ کاری که در مورد فبلت گلکسی نوت ۸ انجام داد و نسخه‌ای از این گوشی هم‌اکنون با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی در بازارهای مشخصی مانند کره‌ی جنوبی در دسترس است.
شایعات پیرامون پرچم‌دارهای آینده‌ی سامسونگ مدتی است که در دنیای فناوری دست به دست می‌شود؛ اما به جز چند ویژگی کلی مانند افزایش مقدار حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی قوی‌تر، جزئیات مطمئن و موثقی در مورد این دو گوشی توسط هیچ‌یک از منابع منتشر نشده است.
آنطور که دیدیم گلکسی S8 از زمانی که قرار بود عرضه شود چند هفته دیر تر به نمایشگذاشته شد حال باید صبر کرد و دید که آیا سامسونگ طبق زمان‌بندی جدید خود پیش می‌رود و گلکسی اس ۹ را در اواخر ماه مارس معرفی می‌کند یا با برگشت به زمان‌بندی قبل، خود را در کانون توجه قرار داده و گوشی‌های جدید را در رویداد MWC ماه فوریه‌ در بارسلونا رونمایی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا