اخبار

سرفیس فون مایکروسافت تحول عظیم در گوشی های هوشمند

 
سرفیس فون مایکروسافتمایکروسافت در صنعت تولید گوشی های هوشمند کجای بازار است؟ این شرکت به سرعت در حال تولید گوشی های ویندوز ۱۰ با قابلیت های جدیدی است که می تواد کامپیوتر جیبی را برای شما به همراه آورد.
مایکروسافت اعلام کرد که  بعد از خرید قسمتی از نوکیا  به سمت تولید گوشی های استثنایی و خاص می رود. این شرکت اعلام کرد کهکاهش استفاده از گوشی های ویندوزی کنونی باعث نخواهد شد آن ها میدان را خالی کند.
از سمت دیگر پدیدار شدن سرفیس های مایکروسافت دال بر این سخنان هستند، با این حال مایکروسافت اعلام کرد که آن ها هدفی دیگر در سر دارند. در همین حال شنیده می‌شود مایکروسافت در حال توسعه شبیه سازی است که بتواند برنامه‌های X86 را بر روی پردازنده ARM اجرا کند.اگر توجه کنید این مورد بسیار می تواند در صنعت گوشی تحول ایجاد کند.چرا که استفاده از پردازنده های x86  اینتل روی گوشی های هوشمند،یعنی انقلاب در سطح گوشی های هوشمند.چرا که تمامی پردازنده های فعلی موجود گوشی های موجود هیچ کدام انشگت کوچک پردازنده های اینتل هم نمیشوند.چه برسد به این که بخواهند با آن مقایسه شوند.
در هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم سرفیس فون مایکروسافت با چه سخت افزاری کاربران را شگفت زده می کند.آیا مایکروسافت می تواند همانطور که دو دهه فعالیت موفق در عرصه سیستم های خانگی داشتفدر گوشی های هوشمند هم این نقش را ایفا کند؟
به طور قطع سرفیس فون مایکروسافت یکی از نقاط عطف این شرکت خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا