اخبار

سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری مایکروسافت در حوزه کلود

شرکت مایکروسافت در اندیشه سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری برای ارائه خدمات کلود است و بدین منظور تعدادی پایگاه داده در خاک کشورهای اروپایی ایجاد می کند.

این شرکت چندین پایگاه داده کلود در فرانسه ایجاد خواهد کرد تا بتواند شرکت های تجاری و تخصصی در قاره اروپا را تحت پوشش خود قرار دهد.
مایکروسافت علاوه بر ایجاد پایگاه های داده جدید، کتاب جدیدی به نام یک کلود به نفع جهانیان را هم منتشر کرده که حاوی توصیه هایی در مورد حفاظت از داده ها نیز هست. این کتاب مشتمل بر ۷۸ توصیه در ۱۵ حوزه مانند حریم شخصی، امنیت، ایمنی برای توسعه پایدار، هوش مصنوعی، آموزش و کسب مهارت های شغلی است.
در سال های اخیر استقبال از فناوری ها و خدمات کلود در اروپا، آسیا و آمریکا به علت کاهش هزینه ها و تسهیل دسترسی به خدمات مختلف تشدید شده است. Microsoft Azure، Office 365 ، Dynamics 365از جمله خدمات کلود شرکت مایکروسافت محسوب می شود.
انتظار می رود استفاده از پایگاه های داده مذکور از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی ممکن شود. این شرکت فعلا در انگلیس، آلمان، اتریش، فنلاند، ایرلند و هلند دارای پایگاه های داده بین المللی است و سازمان هایی مانند وزارت دفاع انگلیس، رنو، نیسان، وزارت بهداشت ایرلند و غیره از جمله مشتریان آن هستند.
 
 
منبع : فارس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا