اخبار

سرمایه گذاری هنگفت هوآوی در بخش ۵جی

بدون شک هواوی را می توان یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی دانست و بدیهی است که به سرمایه گذاری در بخش شبکه های جدید ۵جی و برخی دیگر نماید. در این بین هواوی به عنوان یکی  از شرکت های مطرح دنیای تکنولوژی  که شاید اغلب کاربران این شرکت را با گوشی های هوشمند جذاب و مناسب بشناسند، اما باید بدانید که این غول فناوری چینی از کمپانی های برتر حوزه مخابرات نیز شناخته می شود. هواوی در سال ها اخیر سرمایه گذاری های قابل توجهی را در نسل پنجم ارتباطات انجام داده و به نظر می رسد که این بازار چنان جذابیتی برای این شرکت دارد که همچنان تمایل به سرمایه گذاری های بیشتر در آن دارد. این موضوع از گردهمایی گروه کاربری هواوی در شهر ووژن مشخص شده است. در این مراسم هواوی از برنامه های شرکت در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله ۵G، هوش مصنوعی و روش‌های رشد بیشتر و ایجاد شتاب در این ها سخن گفته است.

ایان دینگ، از مدیران ارشد هواوی بیان کرده است که این شرکت به دنبال ایجاد یک پلتفرم کامل ۵G برای کاربران و شرکت ها می باشد که بتواند با سرمایه گذاری های انجام شده، اپراتورها و کاربران را به نسل پنجم ارتباطات متصل سازد. آقای دینگ اعلام کرده است که برنامه های هواوی در چهار فاز برنامه‌ ریزی، توسعه، عملیات و بهینه ‌سازی ایجاد شده است. همچنین این شرکت سرمایه گذاری های خود را در این بخش ادامه داده و از طرفی به دنبال آن است که شرکای تجاری و مشتریان هواوی بتوانند به ایده های خود رنگ واقعیت ببخشند.

البته پیش از این نیز یکی از مدیران هواوی درباره افزایش سرمایه گذاری ها در حوزه ۵G صحبت کرده و اعلام کرده بود که این شرکت به زودی حدود ۱۰ میلیارد یوان چین به سرمایه گذاری های پیشین خود در این بخش اضافه می کند تا با سرعت بیشتری به اهداف درنظر گرفته شده دست پیدا کند. شما زمانی به گستردگی برنامه های این شرکت پی خواهید برد که بدانید شرکت های دیگر ارائه خدمات ۵G اغلب در دو سطح کاربر و سرویس‌ دهنده محدود به یک سمت سازمانی و به صورت حداقلی فعالیت می کنند. اما هواوی در نظر دارد که از ارائه اینترنت تا دستگاه های قابل استفاده توسط کاربران همچون گوشی های هوشمند را انجام دهد.

به دنبال این موضوع، هواوی اخیرا از گوشی میت ۲۰ ایکس پرده برداری کرده که قابلیت اتصال به ارتباط ۵G را دارد، البته به غیر از این محصول، گوشی های هوشمند دیگری نیز در صف معرفی و عرضه به بازار هستند که همگی منتظر نتیجه جنگ تجاری میان آمریکا و چین می باشند. به هر حال به وضوح دیده می شود که هواوی با عزمی راسخ به دنبال گسترش همه جانبه نسل پنجم ارتباطات در هر دو سطح کاربری و سرویس دهنده بوده و برای رسیدن به چنین هدفی به صورت مداوم به سرمایه گذاری های انجام شده خود در این حوزه اضافه می کند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا