اخبار

سرمایه گذاری ۲۰۰ ملیون دلاری اپل بر روی تکنولوژی گوریلا گلس

سرمایه گذاری ۲۰۰ ملیون دلاری اپل بر روی تکنولوژی گوریلا گلس

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که می خواهد حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت آمریکایی کورنینگ سرمایه‌گذاری کند و همچنین ادعا می‌کند که با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آمریکایی، بهبود و پیشرفت فناوری در اینن کشور را به همراهه خواهد داشت.

در این رابطه جف ویلیامز مدیر امور مالی کمپانی اپل می‌گوید:

این شرکت یکی از تامین کنندگان با سابقه آمریکایی است که سال ها با اپل همکاری داشته و تاریخ این همکاری ۱۰ سال پیش همزمان با تاریخ رونمایی اولین آیفن شروع شده و برای همین است که اکنون هر کسی تبلت یا گوشی اپل را بخرد لایه ی شیشه ای را لمس می کند که تولید شده توسط این شرکت است و ما به همکاری طولانی خود با شرکت کورنینگ افتخار می کنیم و برآنیم تا سرمایه بیشتری را به این بخش اختصاص دهیم.

کورنینگ شرکت توسعه‌دهنده لایه‌های شیشه‌ای محافظ گوریلا گلس است که امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند از آن استفاده می‌شود .

تکنولوژی گوریلا گلس

 هدف از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آمریکایی، حمایت از کسب‌وکار محلی در این کشور است و باعث خواهد شد تا نیروی جوان در ایالات متحده به کار گرفته شود. اپل اعلام کرده است که نزدیک به دو میلیون شغل توسط این شرکت با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های محلی ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است و از این تعداد، نزدیک به ۴۵۰ هزار نیرو نیز در شرکت‎های تامین‌کننده قطعه برای محصولات جدید، مشغول به کار هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا