اخبار

سری جدید هواوی انجوی ۸ معرفی شد

هواوی انجوی ۸ ، هواوی انجوی ۸ پلاس، هواوی انجوی ۸ a توسط هواوی رونمایی شدند. در ادامه به بررسی کلی مشخصات این سه گوشی می پردازیم.
هواوی اخیرا از ۴ مدل گوشی خود به نام های هواوی پی ۲۰، هواوی پی ۲۰ پرو، میت آر اس و وای ۷ پرایم رونمایی کرد. در حالی که دو مدل خانواده پی ۲۰ گوشی های پرچمداری هستند، مدل وای ۷ پرایم یک گوشی مقرون به صرفه در رده میانی است.
هواوی سال ۲۰۱۸ را قبضه کرده و حال ۳ مدل دیگر از گوشی های خود را به نمایش گذاشت. هواوی انجوی ۸، انجوی پلاس و انجوی A از این سری گوشی های هستند.

هواوی انجوی ۸

هواوی انجوی ۸ با قیمت ۲۰۷ دلاری در حد یک گوشی میان رده به بازار معرفی شد. این گوشی چینی از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه شده است. البته در اینجا یک مدل دیگر مجهز به رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی نیز وجود دارد. شما می‌توانید حافظه این گوشی را با یک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا ببخشید، به علاوه این که دو اسلات برای سیم کارت نیز وجود دارد.
هواوی انجوی ۸ با یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی و نسبت اندازه ۱۸:۹ رونمایی شد. ضخامت بدنه ۷٫۸ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۵۵ گرم است. علاوه بر این در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی به عرضه خواهد رسید.
هواوی انجوی ۸ دارای دوربین کاملا معمولی است و هیچ شباهتی به گوشی های هواوی پی ۲۰ ندارد. در اینجا یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0‌ برای تهیه تصاویر سلفی در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. علاوه بر این دو سنسور ۱۳ + ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز به شکل افقی در قسمت بالای قاب پشتی نقش بسته‌اند که این دوربین دوگانه می‌تواند از حالت پرتره پشتیبانی کرده و تصاویری با پس زمینه تار و سوژه‌ای شفاف را به ارمغان بیاورد.
درست همانند گوشی های اخیرا عرضه شده شرکت هواوی، گوشی هواوی انجوی ۸ نیز از قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی آسان قفل صفحه پشتیبانی می‌کند. در راس بخش نرم افزاری رابط کاربری EMUI 8.0 قرار گرفته و نور صفحه توسط یک باتری متوسط ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند. اما مهم‌تر از همه قیمت این محصول است که انجوی ۸ را جذاب می‌کند. مدل پایه این گوشی مجهز به رم ۳ + حافظه ۳۲ گیگابایتی ۲۰۷ دلار است و برای خریداری مدل مجهز به رم ۴ + حافظه ۶۴ گیگابایتی آن باید  ۲۳۸ دلار بپردازید.

هواوی انجوی ۸ پلاس

هواوی انجوی ۸ پلاس دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است و صفحه نمایش آن نیز یک صفحه ۵٫۹۳ اینچی فول اچ دی خواهد بود.دوربین دوگانه پشتی این گوشی شامل دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است و با قابلیت‌های هوشمندی نظیر تایمر هوشمند، حالت زیبایی و دیگر ویژگی‌های سودمند همراه خواهد بود.
قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۲۷۰ دلار و ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۳۰۱ دلار است.

هواوی انجوی ۸ ای

و اما آخرین مدل، هواوی انجوی ۸ ای ، مدل پایین رده این خانواده است که به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی تمام صفحه مجهز بوده و با قیمت ۱۷۴ دلار به عرضه خواهد رسید.
این گوشی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای قدرت می‌گیرد که با یک حافظه ۳۲ گیگابایتی همراه است. اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی جای داشته و می‌توانید به لطف یک کارت میکرو اس دی حافظه آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا ببخشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا