اخبار

سری جدید Xperia X هوشمند Sony وارد بازار ایران می‌شود

سری جدید Xperia X هوشمند Sony وارد بازار ایران می‌شود

 

  • از بین دستگاه‌های پیشرفتهٔ Xperia X انتخاب کنید: Xperia X و Xperia XA
  • طراحی خوشدست به‌همراه نمایشگرشگفت‌انگیز  ۵ اینچی دارای انحنا
  • فناوری بهبودیافتهٔ دوربین برای تصاویری بسیار شفاف و سلفی‌ گرفتن در نور کم
  • با خرید گوشی‌های جدید Xperia X و Xperia XA از هدایای ویژهٔ Sony Mobile برخوردار شوید

 

xperia-Service

 
تهران-ایران،۲۲ خرداد ۱۳۹۵-  سری جدید Xperia X با قابلیت‌های برتر به‌همراه ظاهری جدید، رابط کاربری و فناوری دوربین و مدیریت باتری بهبودیافته ، از  اواخر خرداد ۱۳۹۵ در بازار ایران در دسترس خواهد بود.
این سری جدید طیفی از گزینه‌ها و فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیارشان قرار می‌دهد. از سریع‌ترین دوربین هوشمند در Xperia X گرفته تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای با قابلیت‌های بالا، طراحی شگفت‌انگیز و دوربینی برای سلفی‌ گرفتن در نور کم در  Xperia XA.
تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی محصولات Sony Mobile Communications، گفت: «کاربران تلفن‌های هوشمند از دوربین تلفن هوشمندشان انتظارات بیشتری دارند. سرعت بیشتر، تارشدگی کمتر و تصاویر بهتر در نور کم، همه حوزه‌هایی برای بهبود فناوری هستند. از این رو در سری X همهٔ جزئیات چگونگی استفادهٔ ما از دوربین تلفن‌های هوشمند مورد بررسی و بهبود قرار گرفته تا از انجام گرفتن هر مرحله از استفاده با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن، اطمینان حاصل شود.»
طراحی Xperia X جدید تلفن‌های هوشمند را به فراتر از مرزهای اندازهٔ صفحه می‌برد. مهندسان Sony آخرین فناوری‌ها را در این تلفن خوش دست قرار داده‌‌اند و در عین‌حال اندازهٔ ۵ اینچی آن را که مورد علاقه مصرف کنندگان است را حفظ کرده‌اند. تحقیقات بر روی شیوهٔ استفادهٔ ما از تلفن، نشانگر آن است که بیشتر اوقات در حال حرکت هستیم یا می‌خواهیم تلفنمان را با یک‌دست نگه داریم. سری جدید X با در نظر گرفتن این موضوع، ماهرانه توسط طراحان ما صنعتگری شده است تا به  راحتی در کف دستانتان جای گیرد. علاوه بر این هر یک از این دستگاه‌ها در چهار رنگ شامل رنگهای براق مد روزِ طلایی-لیمویی ، طلایی-صورتی و همچنین سفید و مشکی گرافیتی، ظاهر و حسی تازه دارند.
Xperia X بدنهٔ پشتی فلزی پرداخت شده دارد و Xperia XA نیز دارای نمایشگری بدون حاشیه است که تمام عرض دستگاه را پوشانده.

ورود سری Xperia X به بازار ایران

تلفن‌های هوشمند Xperia X و Xperia XA از اواخر خردادماه ۱۳۹۵ به بازار ایران وارد خواهند شد. به همین مناسبت Sony Mobile به خریداران این دستگاه‌ها هدایای ارزشمندی ارائه می‌کند.
به خریداران گوشی‌های Xperia X، یک پایهٔ شارژ مدل DK52 و یک Power Bank  و به خریداران گوشی‌های Xperia XA یک هدست استریوی Bluetooth مدل  SBH20و یک مونو پاد هدیه داده می‌شود.
خریداران با مراجعه به هر یک از چهار مرکز خرید زیر و خریدگوشی‌های  Xperia X و Xperia XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه  باشند، می‌توانند با ارائهٔ فاکتور خرید و جعبهٔ گوشی به  نماینده  Sony Mobile مستقر در آدرس های زیر هدایای خود را دریافت نمایند:
پاساژ چارسوی تهران:
تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ،  فروشگاه مانترا
مجتمع تجاری پایتخت تهران:
تهران، تقاطع خیابان ولی‌عصر و میرداماد، استند Sony Mobile
پاساژ علاءالدین تهران:
تهران، خیابان جمهوری، نبش در جمهوری پاساژ، استند Sony Mobile بازار موبایل ایران در تهران:
تهران، خیابان حافظ، طبقهٔ همکف، پلاک ۲۳۱، فروشگاه Sony
 
در اینجا  گوشی های جدید Xperia X و Xperia XA ، را بررسی  می‌کنیم…
 

Xperia X

تلفن هوشمند جدیدی از  Sonyکه نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید. Xperia X به فناوری‌های دوربین Sony و فوکوس ترکیبی پیش‌بینی‌کننده مجهز است که به شما اجازه می‌دهد حرکت‌های بعدی سوژه را هوشمندانه ردیابی کنید و از این طریق به شما تصاویری واضح و بدون تارشدگی می‌دهد. بنابراین حتی اگر نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که سوژه به چه سمتی حرکت می‌کند، تلفن هوشمندتان می‌تواند. دوربین پشتی ۲۳مگاپیکسلی نه‌تنها تصاویر واضحی در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه در کمتر از ۰٫۶ ثانیه۱ با لمس یک دکمه از حالت آماده‌به‌کار، آمادهٔ ثبت تصاویری باکیفیت در هر موقعیتی می‌شود. دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی با حسگرهای نور کم  Sony با حساسیت ISO6400 می‌تواند به شما در ثبت دوست‌داشتنی‌ترین لحظات‌تان کمک کند. از این رو سلفی‌هایتان همیشه واضح خواهند بود.
این تلفن هوشمند که با فلز یکپارچه و نمایشگر ۵ اینچی با شیشهٔ خمیده در گوشه‌ها صنعتگری شده است، به‌زیبایی در کف دست شما جای می‌گیرد. راحتی قرارگیری و قابلیت استفاده در یکپارچه‌سازی حسگر اثر انگشت۲ در دکمهٔ روشن/خاموش نمود یافته است که دسترسی حسی و فوری را فراهم می آورد. سادگی طراحی به معنای تناسب بی‌دردسر با زندگی شما با هر سبکی‌ست.
 
قابلیت‌های پیشرفته نیاز به ماندگاری باتری‌ای برای هماوردی دارد و Xperia X مدیریت هوشمند باتری Sony را برای ارائهٔ تا دو روز ماندگاری باتری۳ به کار گرفته است و البته Sony تنها به این قابلیت که به شما اجازه می‌دهد با یک‌بار شارژ کردن مدت طولانی‌تری از تلفنتان استفاده کنید بسنده نکرده است بلکه سری Xperia X به یاری فناوری شارژ تطبیقی Qnovo و سیستم مدیریت باتری هوشمند Sony حداکثر عمر باتری را تا دوبرابر۵ افزایش می‌دهد.
Xperia X به پردازشگر ۶۴ بیتی Qualcomm® Snapdragon™ ۶۵۰ و Qualcomm® Quick Charge™ نسخهٔ ۲ مجهز است بنابراین می‌توانید تنها با ۱۰ دقیقه شارژکردن با یکی از شارژرهای Quick Charge™  نسخهٔ ۲ برای ۵٫۵ ساعت استفاده، نیرو در باتری ذخیره کنید.
 

Xperia XA

Xperia XA با نمایشگر شیشه‌ای خمیده که بدون هیچ درزی به بدنهٔ  منحنی می‌پیوندد، به همان اندازه که چشم‌نواز است، در دست هم حس خوبی دارد. این تلفن هوشمند به نمایشگر متمایزی مجهز است که به‌زیبایی با بدنهٔ دستگاه تلفیق شده و تمام عرض آن را می‌پوشاند تا بتوان از نمایشگر ۵ اینچی آن بیشترین بهره را برد.
عملکرد دوربین با کیفیت هم به Xperia XA میان‌رده تسری یافته است. این تلفن هوشمند به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فوکوس خودکار ترکیبی و راه‌اندازی بسیار سریع مجهز است. زمانی که می‌خواهید لحظه‌ای غیرمنتظره را ثبت کنید، می‌توانید در کمتر از ۰٫۹ ثانیه این کار را انجام دهید و حتی اگر پلک بزنید صحنه را از دست نخواهید داد. با توجه به اینکه هر روز تقریباً صد میلیون سلفی در سراسر جهان گرفته می‌شود، به دوربینی نیاز دارید که چهرهٔ شما را در تمامی ساعات روز در بهترین شرایط نوری ثبت کند. Xperia XA به دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی با قابلیت نور کم مجهز است بنابراین می‌توانید در تمامی ساعات روز تصاویری واضح و شفاف داشته باشید.
Xperia XA با یک‌بار شارژ تا دو روز ماندگاری باتری۳ ارائه می‌کند بنابراین می‌توانید بیشتر به موسیقی گوش کنید بیش از یک روز با آن صحبت کنید و مدت زمان بیشتری بدون نگرانی بیرون بمانید. Xperia XA نه‌تنها به شما اجازه می‌دهد بیشتر صحبت کنید، بلکه با سیستم مدیریت باتری Sony و شارژ تطبیقی Qnovo به شما تا دوبرابر عمر باتری بیشتر۶ می‌دهد. اگر با عجله نیاز به افزایش شارژ باتری داشته باشید می‌توانید از شارژر سریع UCH12 که جداگانه به فروش می‌رسد، استفاده کنید و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن تا ۵٫۵ ساعت شارژ داشته باشید.
 

لوازم جانبی

Xperia X و Xperia XA هر کدام طیفی از کاورهای شیک در رنگ ‌های مشابه دارند که شامل کاور شیک لمسی۷ است که به شما اجازه می‌دهد به ویجت‌های دلخواه تلفن هوشمندتان از طریق پنجرهٔ هوشمند بدون نیاز به باز کردن کاور دسترسی داشته باشید.

زمان عرضه و مشخصات

X و Xperia XA از  اواخر خرداد ماه ۱۳۹۵به صورت دو سیم کارته در بازار ایران عرضه خواهد شد.
 

مراکز خدمات پس از فروش Sony Mobile در ایران

مراکز خدمات پس از فروش Sony Mobile در ایران به شرح زیرند:
تهران، ابتدای بلوار میرداماد، مجتمع تجاری پایتخت، طبقه ۹، واحد ۹۰۳
تلفن: ۰۲۱-۸۸۷۸۲۳۴۷
تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاک ۲۴۰
تلفن: ۰۲۱-۲۴۵۳۸۰۰۰
 
برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن کنید:
http://www.sonymobile.com/ir/products/phones/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا