اخبار

سهام اچ تی سی فعلا به فروش گذاشته نخواهد شد

اچ تی سی از آن جایی که قصد کرده تا خبری مهم را توسط بخش فروش خود اعلام کند فعلا فروش سهام را کنار گذاشته است.
اوایل ماه جاری بود که گمانه‌زنی‌ها پیرامون تصاحب اچ‌تی‌سی توسط گوگل قوت گرفت و اکنون با انتشار خبر یادشده به نظر می‌رسد روند تصاحب این شرکت تایوانی توسط غول دنیای فناوری به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.
با این وجود کولپن گزارش کرده است که چر وانگ، مدیر عامل اچ‌تی‌سی در تایوان به سر می‌برد و با اینکه هنوز هیچ خبری به‌صورت رسمی تایید نشده است؛ اما ظاهرا ظرف یکی دو روز آینده خبر معامله‌ی گوگل و اچ‌تی‌سی اعلام می‌شود.
البته به نظر می رسد که اچ تی سی به تمامی به فروش نمی رسد و فقط بخشی از آن را گوگل می تواند تصاحب کند.
در گزارش اخیر فوکوس تایوان آمده که براساس شایعات، اچ‌تی‌سی در حال فراهم‌ساختن شرایطی عمومی در مقر خود، به منظور برگزاری جلسه‌ای مهم است و تمامی اعضا و کارمندان این شرکت برای شنیدن یک تغییر راهبردی مهم آماده می‌شوند.
باوجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، چندین سال است که اچ‌تی‌سی با توجه به شرایط خود وضعیت مالی خوبی ندارد و طی شش سال گذشته سهام این شرکت ۹۴ درصد افت داشته است. از همین رو به نظر می‌رسد توقف عرضه‌ی سهام تایوانی‌ها برای اعلام یک خبر بزرگ و شاید یک معامله‌ی چندین میلیارد دلاری ارزش داشته باشد. پیشتر اعلام شده بود گوگل به منظور تقویت بخش سخت‌افزاری و بعد از معرفی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به پیکسل که با همکاری اچ‌تی‌سی تولید شده بود، قصد دارد این شرکت تایوانی را تصاحب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا