اخبار

هر سه آیفون معرفی شده پنل مشکی رنگ خواهند داشت

فرستنده‌ و یک گیرنده‌ی نور ساختاریافته، حسگر مجاورت، حسگر نور محیطی و دوربین جلو جزییاتی است که در پنل جلویی آیفون ۸ دیده می شود.حسگرهای جدیدی که برای نخستین برای در آیفون ۸ به‌ کار گرفته‌ شده‌اند، فرستنده و گیرنده‌ی ساختاریافته‌ی نور در این گوشی هستند.
Structured light transmitter یا ماژول فرستنده ساختاریافته نور آیفون ۸ به‌صورت تقریبی از ۶ قطعه شکل گرفته است که توسط ۱۰ تولیدکننده‌ی متفاوت تولید شده‌اند. این قطعات شامل ابزار هم‌ترازی فعال، فیلتر، اپتیک سطح ویفر (WLO)، قطعه‌ی انکسار نور، لیزر حفره‌ی عمودی نشرکننده از سطح (VCSEL) و ویفر اپیتاکسیال هستند.
در ادامه این گزارش آمده است:

نور ساختاریافته برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عمق به‌ کار گرفته می‌شود تا در کنار داده‌های تصویر دوبعدی گرفته‌شده از دوربین، از آن‌ها برای ساخت تصویر سه‌بعدی کامل استفاده شود. با توجه به محدودیت فاصله‌ای که گیرنده و فرستنده‌ی نور دارند (حدود ۵۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر)، یک حسگر مجاورت (با عملکرد ToF) نیاز است تا به کاربران، رعایت فاصله‌ی بهینه‌ی آیفون را برای عملکرد صحیح حسگر سه‌بعدی گوشزد کند.

در مورد رنگ و ساختار صفحه نمایش نیز اینگونه صحبت شده است:

ما باور داریم مدل‌های OLED آیفون در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه می‌شوند و در همه‌ی این مدل‌ها، پوشش شیشه‌ای نمایشگر به رنگ مشکی خواهد بود.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، دیگر حاشیه‌ی جزئی نمایشگر که در لبه‌ی بالایی آن قرار دارد و از حسگرهای مختلف آیفون ۸ میزبانی می‌کند، مانند آنچه در تصاویر فاش‌شده با پوشش سفید نمایشگر این گوشی دیده بودیم، به چشم نخواهد آمد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا