اخبار

سامسونگ آماده عرضه سه اندازه مختلف از گلکسی اس ۱۰ است

به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای نسل بعدی پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۱۰ در سر دارد و این برنامه‌ها علاوه بر امکانات و ظاهر دستگاه، شامل ابعاد بدنه نیز خواهند بود و این بار شاهد محصولاتی با محدوده اندازه متنوع‌تر خواهیم بود.

مطالب مرتبط

اموجی‌های جدید واقعیت افزوده برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شدند
رنگ بندی ویژه برای قلم گلکسی نوت ۹

گوگل پیکسل ۳ XL محبوب‌تر از گلکسی نوت ۹

بر اساس اطلاعات منتشر شده از Business Insider، مینگ چی کو به‌عنوان یکی از تحلیل گران تلفن‌های همراه هوشمند اظهار داشت که گلکسی اس ۱۰ در سه اندازه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. این سه اندازه مختلف به ترتیب ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۴ اینچ خواهند بود. دو مدل بزرگ‌تر از گلکسی اس ۱۰ به‌احتمال‌قوی نسخه‌های پرچم‌دار خواهند بود زیرا از حسگرهای درون صفحه نمایش بهره می‌برند و این در حالی است که مدل کوچک‌تر که به‌احتمال‌زیاد جزو دستگاه‌های میان رده محسوب می‌شود این حسگر را در کناره بدنه خود جای‌داده است.

گلکسی اس 10

بهتر است به یاد داشته باشید که گلکسی اس ۹ حال حاضر در دو اندازه ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی عرضه شده است که نسخه بزرگ‌تر از دوربین دوقلو بهره‌مند شده و رم بیشتر دارد. علاوه بر این کو اظهار داشته است که اگر دو مدل بزرگ‌تر از گلکسی اس ۱۰ رونمایی نشده از حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش بهره ببرند می‌توانند جایگزینی برای آیفون X باشند که از اسکن صورت برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می‌کند.
با این حال شایان‌ذکر است که رونمایی از گلکسی اس ۱۰ به این زودی انجام نخواهد شد و هنوز ماه‌ها تا عرضه آن فاصله داریم. سامسونگ معمولا این خط از دستگاه‌های خود را در اواخر ماه فوریه هر سال به‌روز می‌کند اما اگر به دنبال خرید زود هنگام یکی از دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ هستید می‌توانید گلکسی نوت ۹ را که در ماه اوت سال جاری میلادی رونمایی شده و چندی بعد به بازار عرضه می‌شود را خریداری کنید. شایعات و همچنین اخبار مرتبط با این تلفن همراه هوشمند را می‌توانید در وب‌سایت ما پیگیری کنید.


مطالعه بیشتر

زایده نمایشگر هواوی نوا ۳ در تیزر تبلیغاتی هواوی دیده شد
با پتنت تلفن هوشمند تاشونده ال جی آشنا شوید
اطلاعاتی در خصوص آیپد پرو ۱۱ اینچی و سایز نمایشگر نسخه‌های جدید اپل واچ منتشر شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا