اخبار

سه محصول هوشمند Creative Lab سامسونگ در CES

کمپانی سامسونگ در صدد است تا در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس که هفته آینده برگزار خواهد شد سه محصول هوشمند جدید “آزمایشگاه خلاق” یا Creative Lab خود را معرفی نماید. یکی از این محصولات با نام WELT یک Smart Belt یا کمربند هوشمند است.
امکان ثبت تغییرات سایز کاربر، بررسی عادات غذایی و شمارش قدم های روزانه از جمله قابلیت های این کمربند خواهند بود و اطلاعات ثبت شده توسط این دیوایس به نرم افزار مربوطه در اسمارت فون کاربر منتقل خواهند شد.
دیگر محصول متفاوت سامسونگ در CES با نام Rink یک کنترلر حرکت دستی برای دیوایس های VR است که امکان انجام بازی ها و تفریحاتی را بر روی VR با استفاده از حرکات دست در اختیار کاربر می گذارد. Tip Talk نام دیگر محصول جدید کره ای ها خواهد بود که شما را به یاد فیلم های جیمز باند می اندازد.
این محصول در قالب بند ساعت مچی عرضه شده و می تواند ملحق به ساعت های هوشمندی چون Gear S2 شود. به کمک آن کاربر با قرار دادن انگشت خود بر روی گوش می تواند در حین تماس تلفنی در محیط های پر سر و صدا هم صدای طرف مقابل را به خوبی بشنود.
این محصول می تواند با اسمارت فون کاربر نیز سینک شده و امکان Text to Speech را فراهم نماید. گفتنیست که Creative Lab یا اختصاراً C Lab سامسونگ با هدف پیگیری جدی پیشنهادات محصولات جدید کارکنان ایجاد شده و از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۱۲ حدود ۷۰ پروژه را به اتمام رسانده است. از این تعداد ۴۰ عدد در اختیار دیگر زیر شاخه های ابرقدرت کره ای قرار گرفته و ۹ عدد به عنوان موارد آینده دار شناخته می شوند. Tip Talk یکی از این موارد است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا