اخبار

سه موبایل HTC به اندروید ۹ ارتقای پیدا می کنند

سه گوشی هوشمند HTC, HTCU11, HTC U11 , U12 به اندروید ۹ بروز رسانی خواهند شد. شرکت اچ تی سی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که گوشی هوشمند اچ تی سی یو ۱۲ پلاس خود را به سیستم اندروید پای مجهز خواهد کرد. این گزارش در جدیدترین توئیت این شرکت منتشر شده است. این شرکت اعلام کرد که سه گوشی شامل HTC, HTCU11, HTC U11 , U12 را به سیستم اندروید ۹ پای مجهز خواهد کرد. گوشی HTC U11 Life طی ماه گذشته به این نسخه نرم افزاری مجهز شد ولی سایر بروز رسانی نشده اند.

گوشی HTC U11 ‌طی سال جاری بروز رسانی شده است و گوشی پرچمدار این شرکت با عنوان HTC U12  در ماه ژوئن به اندروید ۹ پای مجهز شد و گوشی HTC U11 در طی ماه آینده این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد. هر دو گوشی در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و گوشی HTC U12 در سال گذشته به بازار عرضه شد. زمان معرفی گوشی HTC One A9 چهارسال پیش عرضه شد و بعد از بروزرسانی گوشی های نکسوس قرار بر این شدکه این گوشی نیز سیستم اندروید ۹ پای مجهز شود ولی شرکت اچ تی سی نتوانست وعده خود را محقق کند.

جدیدترین محصول این شرکت Exodus 1 Blockchain برای معاملات ارزهای دیجیتال مشخص شده است. این گوشی طی سال گذشته به بازار عرضه شد و سیستم اندروید ۸ اوریو در آن نصب شده است. تراشه هلیو P35  درجدیدترین گوشی اچ تی سی، کار گذاشته شده است. سرتیفیکیت بلوتوث برای این گوشی پرچمدار صادر شده و شبکه ارتباطی ۵G  در این گوشی وجود دارد و شاید در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

شرکت اچ تی سی به تازگی به چالش جدیدی وارد شده است و دوست دارد که سه گوشی خود را به اندروید ۹ مجهز کند تا در مقابل سایر شرکت های تولید کننده گوشی حرفی برای گفتن داشته باشد. این تغییر و تحول برای خیلی از کاربران خبر خوشایندی است و می تواند نقطه تحولی برای این شرکت هم محسوب شود بنابراین می توانیم بگوییم که شرکت رو به جلو حرکت می کند و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند و بدین ترتیب می تواند طرفداران بیشتری داشته باشد.

مجهز کردن گوشی ها به سیستم اندروید ۹ باعث خواهد تا خود گوشی ها به لحاظ نرم افزاری بروزرسانی شده و بهتر کار کنند و همین عامل می تواند به روان کار کردن گوشی هم کمک شایانی خواهد کرد  و باعث خواهد شد تا سریع تر و روان تر کار کنند. البته مواقعی پیش آمده که کاربران نسبت به اچ تی سی روی خوش نشان نمی دادند و نواقصی مانند باتری ضعیف و نمایشگری با کیفیت نه چندان خوب و وزن بیشتر باعث شد که کاربران زیادی نداشته باشد .

گوشی های اچ تی سی در سال ۲۰۱۹ عملکرد خوبی نداشتند و بنابراین از سایر رقبای خود عقب مانده و بنابراین به این رویکرد توجه کرده تا کاربران بسیاری را بخود جلب کند. مجهز شدن گوشی ها به اندروید ۹ پای می تواند در جهت جذب کاربران تحولی شگفت انگیز محسوب شود که خود در صنعت گوشی، انقلابی بزرگ محسوب می شود و شرکت امیدوار است که بتواند توجه بسیاری از کاربران را بسوی خود جلب کند. شرکت دوست دارد که مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های خود را برطرف کند تا توجه مشتریان را با این تغییرات و تحولات جلب کند و گامی در جهت تسخیر بازارها بردارد و بتواند فروش بیشتری را تجربه کند و در مقابل سایر شرکت های تولید کننده گوشی حرفی برای گفتن داشته باشد و به تدریج به صدر جدول فروش گوشی های هوشمند در سطح بین المللی دست یابد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا