اخبار

سه گوشی Q6 ، Q6 plus و Q6 Alfa توسط ال جی رونمایی شدند

ال جی پس از گذشت چندین روزه و گذراندن شایعات پیرامون خود امروز سری Q6 خود یا سری مینی G6 خود را معرفی کرد.
این سری جدید شباهت بسیار زیادی به برادر بزرگ خود، G6 دارد، با این تفاوت که صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی دارد و همچنین نسبت تصویر ۱۸ به ۹ نمایشگر کیو ۶ مشابه با صفحه نمایش جی ۶ بوده و تراکم پیکسلی آن برابر ۴۴۲ پیکسل بر اینچ است. بزرگ‌ترین تفاوت میان گوشی جدید با پرچم‌دار جی ۶ ال‌جی، مربوط به طراحی بخش پشتی دستگاه است. گوشی هوشمند ال‌جی G6 استاندارد از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ اما گوشی هوشمند سری Q6 فقط دارای یک دوربین است. به علاوه، گوشی Q6 از حسگر تشخیص اثر انگشت نیز بهره نمی‌برد.
هر سه مدل  دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ است و تفاوت های بین این سه گوشی این است که گوشی هوشمند Q6 با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود؛ در حالی که مدل Q6 Plus ، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی در اختیار خریدار قرار خواهد داد. مدل آخر که با نام Q6 Alfa شناخته می‌شود، فقط از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.
این برادر کوچکتر سری G6، دارای دوربین تک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. به علاوه، تمامی مدل‌های گوشی هوشمند این سری به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز و با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا عرضه خواهند شد. با این حال اطلاعاتی درباره‌ی برچسب قیمت گوشی یادشده در دست نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا