اخبار

سورس کد کرنل اندروید ۸ برای Moto Z عرضه شد

سورس کد کرنل اندروید ۸ برای Moto Z عرضه شد

به‌تازگی یک روند جدید در زمینه عرضه به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌های مختلف آغاز شده است. این روند تنها به شرکت‌های بزرگ منتهی نمی‌شود و شرکت‌های مختلف با ابعاد مختلف به سراغ عرضه آخرین نسخه از اندروید برای دستگاه‌های خود می‌روند. در این میان عرضه هسته یا کرنل اندروید نیز به‌تدریج رو به افزایش است و آخرین شرکت در این رده، موتورولا است.
چند روز قبل اطلاعاتی به دست ما رسید که بر اساس آن کاربران برزیلی تلفن همراه هوشمند Moto Z به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو را برای تلفن همراه هوشمند خود دریافت کرده بودند. البته لازم به ذکر است که نسخه‌های آمریکایی و اروپایی این دستگاه با این حال باید برای دریافت به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو اندکی بیشتر صبر کنند تا بتوانند در این رابطه پایدارترین نسخه را در اختیار داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که موتورولا در روز شنبه نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از سورس کد کرنل مرتبط با این تلفن همراه هوشمند را برای Moto Z عرضه شده در سال ۲۰۱۶ میلادی ارائه کرد.
لازم به ذکر است که سورس کد کرنل می‌تواند برای توسعه دهندگان امکان دسترسی به رام‌های شخصی را به همراه نسخه‌ای از بازگردانی آن‌ها فراهم کند. این سورس کد که توسط مجوز General Public نیز پوشش داده شده است، قرار است تا هر زمانی که تولید کنندگان تلفن همراه هوشمند تغییری در سیستم عامل اندرویدی که این تلفن همراه هوشمند به همراه آن عرضه شده است ایجاد کنند، برای توسعه دهندگان آن دستگاه عرضه شود. دلیل اصلی این امر نیز مربوط به این نکته است که سیستم عامل اندروید به‌صورت کلی یک سیستم عامل متن‌باز است و توسعه دهندگان برای کار بر روی این پلتفرم به اطلاعات یاد شده نیازمند هستند.
همچنین شایان ذکر است که سورس کد کرنل اندروید ۸ برای تلفن همراه هوشمند  Moto Z را می‌توان به راحتی از طریق وب‌سایت‌های مرتبط دانلود کرده و از آن استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا