اخبار

سونی از تلفن‌های هوشمند ویژه سلفی اکسپریا XA2 و XA2 Ultra رونمایی کرد

سونی از تلفن‌های هوشمند ویژه سلفی رونمایی کرد: Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra

۳ تلفن هوشمند جدید فوق میان‌ردهٔ Xperia XA2 Ultra، ‏ Xperia XA2و Xperia L2 با فناوری دوربین Sony و عملکرد قدرتمند

 
لاس وگاس، ۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸ – سونی موبایل امروز از Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra، تازه‌ترین گوشی‌های افزوده‌شده به سری محبوب فوق میان‌رده‌اش، با فناوری دوربین Sony، طراحی برازنده وعملکرد قدرتمند رونمایی کرد.
هیده‌یوکی فورومی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications گفت: «استراتژی محصولات فوق میان‌ردهٔ ما به‌عنوان ایدهٔ هیجان‌انگیز و جدیدی بر اساس آوردن فناوری‌های برجسته به این بخش از بازار با سهل‌الوصول‌ترین شیوهٔ ممکن شروع شد. فناوری پیشروی دوربین جلوی Xperia XA2 و XA2 Ultra همان فناوری‌ای است که برای اولین‌بار در سری پرچم‌دار XZ به کار گرفته شد. ما سال ۲۰۱۸ را به‌عنوان سالی برای پیشرفت بزرگ هدف قرار داده‌ایم و به‌دنبال نمایش نوآوری‌های بیشتر در کل محصولات Xperia در ماه‌های آتی هستیم.»
 

Xperia XA2 – زیبایی زندگی را با فناوری پیشرفتهٔ دوربین Sony در طراحی شیک و بدون حاشیه به تصویر بکشید

دوربین پشتی قدرتمند ۲۳ مگاپیکسلی Xperia XA2 به حسگر تصویر بزرگ ۲٫۳/۱ اینچی ‎ Exmor RSTM برای موبایل با حساسیت ISO 12800 برای تصویربرداری واضح در نور کم، تجهیز شده است.
این دوربین قابلیت ضبط فیلم ۴K را دارد که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی با رنگ و وضوح واقعی خلق کنید. علاوه بر این، ویدیوهای با حرکت آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، تمرکز روی صحنه‌های متحرک و پر جنب‌‌و‌جوش را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی با زاویهٔ بسیار عریض ۱۲۰ درجه به شما امکان می‌دهد دوستان و فضای محیطی بیشتری را در سلفی‌هایتان جا بدهید.
نمایشگر ۵٫۲ اینچی Full HD روشن‌تر، واضح‌تر و دارای رنگ‌های بیشتری است. این نمایشگر در طراحی زیبای بدون حاشیه جای گرفته است و صفحه را درست تا لبهٔ دستگاه گسترش داده است. و با شیشهٔ مستحکم و با دوام Corning® Gorilla® Glass برای ماندگاری ساخته شده است.
 
 
گشودن قفل دستگاه تنها با لمس حسگر اثر انگشت در پشت آن که در سطح صاف و براق پشتی ادغام شده، به آسانی انجام می شود.  Xperia XA2 از آلومینیوم روکش‌دار در دو طرف با پرداخت الماس‌ گونه در بالا و پایین، زیبایی صنعتی فلز را برجسته می‌کند. این گوشی تحول شکل متمایز «سطح حلقوی» Xperia را با انحنای ملایم صفحه و چیدمانی متقارن برای داشتن ظاهری زیبا و حسی راحت، به نمایش می‌گذارد.
باتری ۳٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با ظرفیت بالا و پلت‌فرم Qualcomm® SnapdragonTM ۶۳۰ برای موبایل، بدین معناست که می‌توانید هرآنچه را که دوست دارید به مدت طولانی‌تری با عملکرد سریع و روان انجام دهید. و Smart Stamina، فناوری شارژ هوشمند Sony، در طول روز مدت زمان استفاده را افزایش می‌دهد و Battery Care و  شارژ تطابق‌پذیر Qnovo در طول زمان سلامت باتری را تضمین می‌کند. علاوه بر این، از شارژ سریع هم برای تأمین ساعت‌ها نیروی مورد نیاز شما، تنها در چند دقیقه، پشتیبانی می‌شود. (به شارژر سریع UCH12W نیاز است)
Xperia XA2 در مدل‌های تک ‌سیم‌کارته و دو سیم‌کارته در چهار رنگ تازهٔ نقره‌ای، مشکی، آبی و صورتی در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.
 

Xperia XA2 Ultra نهایت قابلیت «سلفی دوگانه» تلفن هوشمند

Xperia XA2 Ultra که دارای دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر نوری و ۸ مگاپیکسلی با زاویهٔ بسیار عریض ۱۲۰ درجه مجهز به فلاش جلو است، به‌طور ویژه برای سلفی مهندسی شده است و مستقل از میزان نور و محیط اطراف عکس‌هایی واضح می‌گیرد و تعداد بیشتری از دوستان و فضای بیشتری از محیط اطراف را در سلفی جا می‌دهد.
این تلفن هوشمند با همان ماژول دوربین پشتی‌ ۲۳ مگاپیکسلی که در Xperia XA2 به کار رفته است، دارای حسگر تصویر ۲٫۳/۱ اینچی ‎ Exmor RSTM برای موبایل با حساسیت ISO 12800 برای تصویربرداری بهتر در نور کم و ضبط فیلم ۴K و ویدیوی با حرکت آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است که به شما امکان می‌دهد خاطرات را حفظ کنید و برجسته نمایید.
این گوشی به درخشان‌ترین نمایشگر ۶ اینچی Full HD تلفن هوشمند Sony تاکنون، با طیف رنگ گسترده و دقیق مجهز است که با شیشهٔ مستحکم و بادوام Corning® Gorilla® Glass ساخته شده است. این صفحه‌نمایش طوری در طراحی بدون حاشیه و سخت‌افزار جای داده شده که نمایشگر را نمی‌توان از تجربهٔ تماشا تفکیک کرد.
درست مانند Xperia XA2، گشودن قفل با یک لمس حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، به آسانی انجام می شود. طراحی «سطح حلقوی» نیز از آلومینیوم روکش‌دار در طرفین با پرداخت متمایز الماس‌بری شده در بالا و پایین تشکیل شده است.
 
 
باتری با ظرفیت فوق‌العاده بالای ۳٬۵۸۰ میلی‌آمپرساعت، بدین معناست که می‌توانید از این دستگاه به مدت طولانی‌تری استفاده کنید. علاوه‌ بر این، فناوری‌های حسی شارژ هوشمند Sony مصرف نیرو و چرخه‌های شارژ را مدیریت و تحلیل می‌کند تا در طول زمان بادوام مانده و سلامتش حفظ شود و پلت‌فرم Qualcomm® SnapdragonTM ۶۳۰ برای موبایل عملکرد چندوظیفه‌ای آسان و روان را تضمین می‌کند. از شارژ سریع هم برای تأمین ساعت‌ها نیروی موردنیاز شما تنها در چند دقیقه، پشتیبانی می‌شود (به شارژر سریع UCH12W نیاز است).
Xperia XA2 Ultra در مدل‌های تک ‌سیم‌کارته و دو سیم‌کارته در چهار رنگ مدرنِ نقره‌ای، مشکی، آبی و طلایی در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.
 

Xperia L2 نمایشگر بزرگ، باتری بادوام و دوربین سلفی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند

نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی Xperia L2 برای لذت‌بردن از ویدیو مرور وب و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حال حرکت، ایده‌آل است.
باتری ۳٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بدین معناست که می‌توانید هرآنچه را که دوست دارید به‌مدت طولانی‌تری انجام دهید و فناوری‌های حسی شارژ هوشمند Xperia سالم ماندن باتری در دورهٔ عمرش را تضمین می‌کند.
 
 
دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با زاویهٔ بسیار عریض ۱۲۰ درجه برای سلفی ساخته شده و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی F2.0 از تصویربرداری واضح و شفاف با موبایل اطمینان می‌دهد
Xperia L2 در مدل‌های تک ‌سیم‌کارته و دو سیم‌کارته در سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد و هر کدام از این رنگ‌ها با داشتن سطح بازتابنده، بر طرح «سطح حلقوی» تأکید می‌کنند. علاوه بر این گشودن قفل دستگاه با وجود حسگر اثر انگشت در پشت آن، به آسان انجام می گیرد.
 

لوازم جانبی تازه و ابتکاری Xperia

کاور و پایهٔ شیک چرم‌مانندی که هم زمان با Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra به رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود، برای تکمیل سبک رنگ هر کدام از این دستگاه‌هاست. این دو کاور که برای تطبیق‌دادن شکل ظاهری با عملکرد طراحی شده‌اند، می‌توانند برای بازپخش ویدیو به‌طور مستقل به پایه تبدیل شوند و در زمان بسته بودن، پخش ویدیو را به‌طور خودکار قطع کنند و دستگاه را در حالت آماده‌به‌کار قرار دهند.
هدست ‎ Bluetooth® مونوی MBH22، هدست درون‌گوشی Bluetooth است که طراحی ظریفی با پرداخت ممتاز دارد. این هدست که می‌توان با آن تا ۶ ساعت صحبت کرد، قابل استفاده با دستیار Google برای کنترل موسیقی شما و انجام کارهاست.
 Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra با Android 8.0 OreoTM و Xperia L2 با Android 7.1.1 Nougat عرضه خواهد شد
تخمین زده می شود که Xperia XA2، ‏ Xperia XA2 Ultraو Xperia L2 در فروردین ماه دربازار ایران موجود شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا