اخبار

سونی از Xperia XZ Premium در خاورمیانه رونمایی کرد

سونی از Xperia XZ Premium در خاورمیانه رونمایی کرد

 
۲۱ فروردین ۱۳۹۶، سونی موبایل ساعاتی پیش در دبی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ Premium  در حضور اصحاب رسانه ها رونمایی کرد. گوشی سونس اکسپریا XZ Premium با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن ۴K اواخر بهار عرضه خواهد شد.
 

 
به گزارش موبایلستان، طبق گفته ی شرکت سونی دوربین های به کار رفته در این گوشی ها توانایی ثبت ویدئوهای اسلوموشن (حرکت آهسته) با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را دارند و می توانند فیلم ها را با سرعتی ۴۴ برابر آهسته تر از دوربین های معمول ضبط کنند. ویدئوهای اسلوموشن این دوربین ها تنها با کیفیت ۷۲۰ پیکسل ضبط می شوند. علاوه بر این ضبط پیش‌بینی‌کننده یک گام جلوتر قرار می‌گیرد و وقتی حرکتی را تشخیص می‌دهد، به‌طور خودکار پیش از فشردن دکمه به بافر کردن تصویر می‌پردازد. بنابراین می‌توانید لحظه‌ای را که ممکن است از چشمتان پنهان مانده باشد، از بین چهار عکسی که یک ثانیه پیش از فشردن دکمهٔ دوربین گرفته شده، انتخاب کنید.
 

سونی از Xperia XZ Premium در خاورمیانه رونمایی کرد

 
همچنین اندازهٔ پیکسل‌های حسگر ۱۹ مگاپیکسلی،‏ ۱۹ درصد بزرگ‌تر است تا بتواند نور بیشتری را ثبت کند و جزئیاتی متمایز و تصاویری واضح حتی در شرایط کم‌نور یا با نور پس‌زمینه ارائه دهد.
از نظر سخت افزاری گوشی اکسپریا XZ Premium مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ است و در کنار این تراشه یک رم ۴ گیگابایت قرار دارد و سیستم عامل آن اندروید ۷٫۰ نوقا است.
 

سونی بار دیگر از صفحه نمایش های با رزولوشن ۴K در گوشی های خود استفاده کرده است با این تفاوت که این بار این صفحه نمایش ها بر روی پنل ۵٫۵ اینچی بسیار بهتری قرار گرفته که از تصاویر اچ دی آر پشتیبانی می کند. گفتنی است گوشی سونی اکسپریا XZ Premium تا ۴۰ درصد روشنایی بهتری را نسبت به اکسپریا Z5 Premium ارائه می دهد. بدنه ی این گوشی از شیشه ی گوریلا گلس ۵ ساخته شده که دور تا دور این گوشی را دربرگرفته است. این گوشی دارای گواهینامه ضد آب است (IP68) اما با توجه به وزن ۱۹۵ گرمی آن که برای یک گوشی ۵٫۵ اینچی تا حدودی سنگین محسوب می شود.
 

سونی از Xperia XZ Premium در خاورمیانه رونمایی کرد

 
این گوشی مجهز به یک باتری ۳,۲۳۰mAh به همراه شارژر سریع ۳٫۰ است و از فناوری شارژ سریع سونی موسوم به Qnovo tech بهره می برد که عمر باتری را افزایش می دهد. شارژر این گوشی از طریق پورت یو اس بی نوع C به گوشی متصل می شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا