اخبار

سونی اکسپریا ایس با مشخصات میان رده معرفی شد

طی سال های اخیر گوشی های کامپکت خیلی کمی به بازار عرضه شده و شاید اگر این روند ادامه داشته باشد، به تدریج این گوشی به دست فراموشی سپرده خواهند شد. شرکت سونی دوست دارد که گوشی های کامپکت را در تعداد گسترده تری به بازار عرضه کند. شرکت ژاپنی سونی به تازگی یک گوشی کامپکت را رونمایی کرده است که فقط کاربران ژاپنی می توانند آن را خریداری کنند. گوشی اکسپریا Ace فقط در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید و اپراتور Docomo مجری فروش این گوشی است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی با فناوری LCD با رزولوشن فول اچ دی است و به کاربر کمک می می کند. اندازه تصویر ۱۸:۹ است. مانند نسخه های گذشته،صفحه نمایشگر این نوع گوشی، حاشیه های زیادی دارد و دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است و بلندگوهای دوگانه نیز باعث می شود تا موسیقی و اصوات منتشره قدرتمندتر و رساتر باشد. یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ قدرت این گوشی منحصر به فرد را به رخ می کشد. حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایت و رم ۴ گیگا بایت برای این گوشی مدنظر گرفته شده و حتی می توان با اضافه کردن کارت حافظه خارجی ، ظرفیت ذخیره سازی مدارک دیجیتالی را افزایش داد.

یک دوربین اصلی تکی در پنل پشتی خودنمایی می کند. یک فلاش LED در کنار دوربین قرار دارد و دکمه های تنظیم صدا در بالای گوشی قرار گرفته است. باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت، انرژی این گوشی را تامین می کند و با پورت USB Type-c شارژ می شود. سیستم عامل اندروید پای، جک هدفون ۵/۳ میلی متری و ضد آب و گرد و غبار و تراشه NCF مشخصات سخت افزاری این گوشی است. کاربران ژاپنی می توانند این گوشی را با ۴۴۴ دلار از تاریخ ۱ ژوئن خریداری کرده و از ‌آن استفاده کنند. این گوشی با رنگ های بنفش، سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

بدنه این گوشی در اندازه ۱۲۵×۶۳×۷/۸ میلی متر است. وزن این گوشی ۱۱۷گرم است. رزولوشن صفحه نمایش ۴۸۰ ×۸۵۴ پیکسل است. صفحه نمایش این گوشی میان رده ضد خراش است. اندروید ۳/۲ روی دستگاه نصب شده که می تواند تا۴.۰  نیز ارتقا یابد. در کل می توان گفت که گوشی کاربردی و قدرتمندی است که اکثر کاربران نسبت به آن رضایت دارند. سنسورهای شتاب سنج، مجاورت و قطب نما در این گوشی کار گذاشته شده است.

دوربین این گوشی HDMI است. قابلیت نمایش MP3/eAAC+/WMA/WAV، در این گوشی کار گذاشته شده است. حتی به اسکنر بارکد مجهز و کاربر می تواند کلیه اسناد و مدارک خود را در این گوشی ملاحظه کند و می تواند تا ۷ ساعت نیز با مخاطب خود صحبت کند. دوربین به قابلیت عکسب برداری و فیلمبرداری مجهز بوده و می توان آن ها در کارت حافظه دستگاه ذخیره کرد.  در کل این گوشی قدرتمند است و کاربر می تواند خیلی از کارها را با آن انجام دهد و عرضه گوشی در کشور ژاپن شاید دلایل خاصی دارد که باید مسئولین شرکت نسبت به آن پاسخگو باشند که به صورت بین المللی عرضه نمی شود.

شرکت ژاپنی سونی همیشه دوست دارد که کاربران خود را شگفت زده کند و با نوآوری هایی سخت افزاری دوست دارد که این هدف خود را محقق کند و آن را جامه عمل بپوشاند. حافظه های داخلی و خارجی گوشی سونی اکسپریا نشانگر ظرفیت بالای این گوشی است و این بار شرکت سونی تصمیم گرفته که مقدار حافظه دستگاه را افزایش دهد تا کاربر راحت تر بتواند مدارک، تصاویر و ویدیوهای خود را در گوشی ذخیره کند و در صورتی که در این راستا حرکت کند میتواند گوشی های بعدی خود را با توان ذخیره سازی بالا، طراحی و تولید کند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا