موبایلستان

سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت اردیبهشت‌ماه به بازار ایران می‌آیند

سونی ، طی مراسمی در بام تهران، گوشی‌های اکسپریای ایکس زد۲ و ایکس زد۲ کامپکت را در ایران رونمایی کرد. در این مراسم، اشلی جان (مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی)، با اشاره به این نکته که ایران برای سونی کشور بسیار مهمی است، اعلام کرد:

ما بهترین زمان را برای حضور در ایران انتخاب کرده‌ایم؛ چرا که مردم برای سال نو با همه آداب و رسوم زیبایش، آماده‌ می‌شوند. ایران کشوری است با زیبایی‌های خیره‌کننده، میراث و فرهنگ غنی و در عین حال سرشار از تازه‌ترین فناوری‌ها؛ ترکیبی بی‌نقص از سنت و نوآوری.

 
سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت
جان، ایران را یکی از مقاصد اصلی سونی برای معرفی محصولاتش معرفی کرد و اظهار داشت:

هدف ما در سونی موبایل توانا ساختن مردم به انجام کارهای بیشتر و غنی کردن زندگی‌شان با محصولاتمان است و باور داریم که یک دستگاه «هوشمند» باید برقراری ارتباط را آسان کند و شما را طوری از قید و بند برهاند تا بتوانید چیزهای بیشتری را از زندگی تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. ارتباط برقرار کردن باید آسان و عملی باشد و به‌جای تسلط بر سبک زندگی‌تان، آن را بهبود بخشد. ما به محصولات و خدماتمان که به‌طور فزاینده‌ای هوشمند و شخصی‌سازی شده‌اند، بسیار مفتخریم.

گوشی‌های اکسپریا ایکس زد۲ و ایکس زد ۲ کامپکت، هفته‌ی گذشته در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی شدند و احتمالا در اردیبشت سال ۱۳۹۷ در بازار ایران عرضه خواهند شد.
طبق گزارش مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی، دستیار شخصی گوشی، محصول هوشمندی است که بدون دخالت دست شیوه جدیدی از ارتباطات را ارائه می‌کند.
 

خروج از نسخه موبایل