اخبار

سونی اکسپریا Z6 Lite با چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ در راه است

در گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر این که احتمالا سونی قصد دارد تا پرچم دار بعدی خود یعنی گوشی اکسپریا زد ۶ ( Xperia Z6 ) را در ۵ مدل مختلف عرضه کند.اکنون شایعه شده که مدل ششمی نیز با نام اکسپریا Z6 Lite وجود خواهد داشت که به چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ مجهز می شود !
همانطور که در مقدمه گفتیم، بر اساس شایعات سونی قصد دارد ۵ مدل مختلف از اکسپریا زد ۶ (Xperia Z6) عرضه کند. این مدل‌ها عبارتند از: یک مدل ۴ اینچی اکسپریا Z6 Mini، یک مدل ۴.۶ اینچی اکسپریا Z6 Compact، یک مدل ۵.۲ اکسپریا Z6، یک مدل ۵.۸ انیچی اکسپریا Z6 Plus و در آخر، یک مدل ۶.۴ اینچی اکسپریا Z6 Ultra. اگر این تعداد برای شما نیز عجیب است، باید بگوییم که خبرهایی به دستمان رسیده که مدلی به نام اکسپریا Z6 Lite هم اکنون در مراحل ساخت قرار دارد.
به نقل از یک وب سایت چینی به نام Mobile-dad، مدل اکسپریا Z6 Lite دارای صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشنی نامعلوم خواهد بود. این در حالی‌ست که گفته شده این موبایل دارای قابی فلزی است و از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۰ با پردازنده‌ی ۶ هسته ای استفاده خواهد نمود، بنا به گزارشات این موبایل دارای برچسب قیمت ۳۸۵ دلاری بوده و احتمالا به همراه دیگر اعضای خانواده‌ی اکسپریا Z6 در می ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.
البته هنوز تاییدیه ای برای این خبر وجود ندارد و هیچ کدام از اطلاعاتی که گفتیم توسط سونی رد و یا تایید نشده. با این حال، دیر یا زود سونی سری جدیدی از اکسپریا Z6 را عرضه خواهد کرد. ما نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم که این موبایل در چند مدل مختلف عرضه خواهد شد. همچنین باید بگویم که تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، متعلق به مدل اکسپریا Z5 است.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا