اخبارلوازم خانگی

سونی تلویزیون های جدید ۴K HDR خود را معرفی کرد

سونی بامداد امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2016  ، از جدیدترین تلویزیون های ۴K HDR فوق باریک خود رونمایی کرد.سری تلویزیون های ۴K براویا که عبارتند از: XBR-X930D، XBR-X940D و XBR-X850D؛ با تکنولوژی HDR عرضه می شوند. به لطف این استاندارد، تلویزیون ها درخشندگی بالاتر، کنتراست بالاتر و رنگ های زنده تری تولید می کنند.
هر سری از مدل های جدید براویا دارای طیفی از اندازه های مختلف هستند. XBR-X850D دارای مدل های ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی، XBR-X930D دارای مدل های ۵۵ و ۶۵ اینچی، XBR-X940D دارای مدل ۷۵ اینچی است.
پرچمدار این تلویزیون ها که مدل XBR-X930D است، تکنولوژی نور پس زمینه ی جدید را که توسط سونی Slim Backlight Drive نامگذاری شده است، به نمایش می گذارد. این قابلیت با تکنولوژی Dynamic Range PRO هم همراه می شود و در حقیقت منجر به افزایش و کاهش نور پس زمینه می شود و تصاویر را به صورت فرورفته و یا برجسته نشان می دهد.با استفاده از این تکنولوژی ها در حقیقت می توان از صفحه نمایش نارک تر نیز بهره برد.
این تلویزیون ها که با اندروید تی وی هم سازگار هستند، با بهره گیری از طراحی جدید که همه ی سیم کشی ها را داخل دیواره ی صفحه نمایش قرار می دهد؛ فوق العاده نازک تر شده اند.
در ادامه این را باید بگوییم که تلویزیون های سونی که دارای قابلیت HDR هستند با لوگوی “۴K HDR Ultra HD” برچسب گذاری می شوند.
یک برنامه ی جدید از Sony Pictures Home Entertainment اواخر امسال در ایالات متحده عرضه می شود که تحت عنوان ULTRA شناخته می شود و به کاربران این امکان را می دهد که فیلم های ۴K HDR را خریداری کنند و به صورت استریم تماشا کنند. این برنامه، محتواها را مستقیما از تلویزیون ۴K HDR سونی پخش می کند.
 

XBR-X850D_B_hero.0XBR-X930D_btyE.0XBR-X940D_btyG.0XBR-X850D_btyF.0XBR-X850D_side.0XBR-X930D_btyD.0

منبع: theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا