اخبار

سیر سعودی مهاجرت کاربران اندروید به ایفون

 

photo_2015-10-29_13-06-49

 
 
بنابر گفته‌ی تیم کوک، مدیر عامل اپل، ۳۰ درصد از افرادی که در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ آیفون خریداری کرده‌اند، قبل از آیفون گوشی هوشمندی اندرویدی داشته‌اند. با زومیت همراه باشید.
تیم کوک در جریان مراسم انتشار گزارش مالی اپل در سه ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۱۵ اعلام کرد که ۳۰ درصد از خریداران آیفون در این بازه از سیستم عامل اندروید به iOS کوچ کرده‌اند. به علاوه تیم کوک به این نکته نیز اشاره کرد که این مقدار بیشترین نرخ کوچ کردن از اندروید به iOS است که تا به حال ثبت شده است. کوک در این باره می‌گوید:
این عدد بسیار چشم‌گیر بوده و مایه‌ی افتخار ما است.
تیم کوک و اپل تلاش زیادی دارند که کاربران بیشمار اندروید را به سمت آیفون و iOS جلب کنند. سال گذشته معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس که اولین گوشی‌ها با ابعاد بزرگ اپل بودند نیز توانست بسیاری از کاربران اندروید را به خرید گوشی‌های اپل ترغیب کند.
اپل به خصوص در طی سال گذشته کاربران اندروید را هدف قرار داده و حتی وبسایت اختصاصی را نیز برای این افراد در نظر گرفته تا به راحتی به پلتفرم iOS کوچ کنند.
حتی اپل اقدام به عرضه‌ی برنامه‌ی اندرویدی با نام Move to iOS نیز کرده است تا کاربران اندروید با خیالی راحت اقدام به خرید آیفون کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا