اخبار

سیستم عامل اندروید روی گوشی نوکیا Lumia 520!

گوشی Nokia Lumia 520

سیستم عامل اندروید این بار بر روی گوشی Nokia Lumia 520!

برای مدت زمان طولانی بهترین گوشی سیستم عامل ویندوز، گوشی Nokia Lumia 520 بوده است، از این جهت کمی عجیب به نظر می رسد که این گوشی اکنون تنوانسته با سیستم عامل اندروید کار کند و آن هم نه هر اندرویدی، آخرین نسخه ی اندروید ۷٫۱ نوقا!!
یکی از برنامه نویسان XDA این سیستم عامل را روی گوشی Nokia Lumia 520 پیاده سازی کرده است که با این که پیاده سازی موفقی بوده است اما تا استفاده ی روزمره از این گوشی با سیستم عامل اندروید فاصله دارد. با این حال بسیار تعجب برانگیز است که حتی تنوانسته پیاده سازی شود! گوشی Nokia Lumia 520 دارای پردازنده ی دو هسته ای ۱ گیگا هرتزی و رم ۵۱۲ مگابایتی است و هم چنین دارای صفحه نمایش با قابلیت مولتی تسکینگ (Multi-tasking) میباشد!
این برنامه نویس هم چنین قبل تر گوشی Nokia Lumia 525 را هم با سیستم عامل اندروید پیاده سازی کرده است که تقریبا مثل گوشی Nokia Lumia 520  است با این تفاوت که دارای دو برار رم میباشد.
به نظر شما چرا یک برنامه نویس باید این کار را با پرچم دار نوکیا انجام دهد؟

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. یه سوال داشتم از خدمتتون
    با توجه به open sours بودن اندروید ایا میشود کد اندروید رو بدون هیچ تغییری بر روی گوشی های هوشمند امروزی پیاده کرد؟ برای مثال ایا سامسونگ سیستم عامل اندروید رو بدون هیچ گونه تغییری بر روی گوشی های خودش پیاده سازی میکنه؟
    ممنون میشم پاسخ سوالم رو بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا