اخبار

سیستم عامل اندروید Q در گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی

شرکت وان پلاس به عرضه سیستم عامل اندروید Q در گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی اذعان کرده و اعلام کرده که این گوشی ها به این نوع سیستم عامل مجهز خواهند شد و این خود تحولی شگرف در این زمینه محسوب می شود.

شرکت وان پلاس اعلام کرده که سیستم عامل گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی را بروزسانی خواهد کرد. بنابراین مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد وان پلاس پرو فقط مختص آن گوشی نیست و قرار بر این است که در سایر گوشی ها نیز به کار گرفته شود و گوشی های این شرکت خاص تر و کاربردی تر به نظر برسند.

شرکت وان پلاس تصمیم گرفته که گوشی های خود را متحول کند و با گسترش دادن مشخصات گوشی های پرچمدار به سایر گوشی ها کار خود را شروع کرده و با شرکت های پرچمداری مانند سامسونگ و ال جی و اپل در حال رقابت است و دوست دارد که مشتریان و کاربران خیلی بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و می کوشد که یک شرکت شاخص در زمینه تولید گوشی به شمار برود و بتواند رضایت کاربران خود را جلب کرده و فروش خوبی داشته باشد.

البته شرکت وان پلاس بروز رسانی سیستم عامل اندروید گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی را مشخص نکرده است. با این بروزرسانی قابلیت هایی مانند

  • تقویت حافظه رم
  • تصویربرداری از صفحه گوشی
  • حالت Zen Mode
  • امکان پاسخ گویی در حالت افقی
  • حالت Fnatic Mode

در گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی می توان سیستم عامل اندروید Q را به کار گرفت ولی نمی توان در گوشی وان پلاس ۵/۵ Tسیستم عامل اندروید تی را به کار گرفت که خود نقیصه ای بزرگ محسوب می شود و باید شرکت این نقیصه را پوشش دهد و در صدد جبران آن برآید.

البته شرکت هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه اندرویدQ مشخص نکرده ولی امیدواریم که این بروزرسانی تا پایان امسال به انجام برسد و کاربران بتوانند از این گوشی استفاده کرده و کارهای مربوط به موبایل را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین شرایط به انجام برسانند.

مشخص است که با بروزرسانی سیستم اندروید در گوشی های وان پلاس ۵ و ۵ تی امنیت گوشی نیز بیشتر خواهد شد و کاربر بهتر می تواند از شبکه های ارتباطی استفاده کند و این حالت موجب افزایش اعتبار برای شرکت خواهد شد و موجب خواهد شد که گوشی هایی به این سیستم عامل مجهز هستند بیشتر به فروش برسد و بدین ترتیب بخش فروش شرکت فروش خوبی را تجربه خواهد کرد و باعث خواهد شد تا شرکت درآمد خوبی را کسب کند.

بروزرسانی سایر نرم افزارهای موجود در گوشی نیز باعث راحتی بیشتر کاربران خواهد شد و در نهایت کاربران بهتر می توانند با نرم افزارهای گوشی کارهای خود را سریع تر و بهتر انجام دهند و در کل کاربری گوشی آسان و بهتر خواهد بود و امیدواریم که این بروزرسانی هر چه زودتر به انجام برسد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا