اخبار

شارپ سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ را مختص عرضه گوشی هایش اعلام کرد

شارپ اعلام کرد که از سه ماهه سوم آخر سال ۲۰۱۸ وارد بازار اروپا خواهد شد. این خبر زمانی اعلام شد که شارپ قصد داشت گوشی های هوشمند نوین خود را به بازار ژاپن و تایوان عرضه کند. همانطور که در موبایلستان نیز دیدیم این شرکت ۲ گوشی جدید هوشمند خود را تا اوایل ۲۰۱۸ به بازار ژاپن، چین و تایوان عرضه خواهد کرد.
چند ماه پیش بود که این شرکت از گوشی استثنایی Aqous S2 خود رونمایی کرد.این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. دوربین Aquos R از وجود لرزش‌گیر اپتیکال نیز برخوردار است. شارپ در نظر دارد با استفاده از این گوشی هوشمند وارد رقابت با محصولات کمپانی‌های نام‌آشنایی نظیر سامسونگ، ال‌جی و سونی شود.
همان‌طور که اشاره کردیم، این شرکت اوایل سال جاری میلادی از گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی Aquos S2 رونمایی کرد. این گوشی در لبه‌های طرفین و بالا تقریبا حاشیه‌ای ندارد و تنها حاشیه‌ی آن در لبه‌ی پایینی است که البته باریک است. باید تا سال آینده‌ی میلادی در انتظار بمانیم تا ببینیم شارپ با چه استراتژی و چگونه وارد بازار اروپا خواهد شد.با اخبار شارپ در موبایلستان همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا