اخبار

شارپ Aquos Xx3 مینی معرفی شد؛ نمایشگر ۴٫۷ اینچی فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۶۱۷

شرکت شارپ گوشی میان رده جدید خود را در ژاپن معرفی کرد. این محصول که با نام شارپ Aquos Xx3 مینی (Sharp Aquos Xx3 mini) شناخته خواهد شد دارای مشخصات فنی مناسبی بوده و مختص کاربرانی است که یک گوشی جمع و جور با قابلیت های مناسب می‌خواهند.
 

مشخصات فنی گوشی شارپ Aquos Xx3 مینی

گوشی هوشمند شارپ Aquos Xx3 مینی دارای یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی از نوع IGZO با دقت فول اچ دی (۱۰۸۰p) بوده و از این رو چگالی تصویر بسیار بالای ۴۶۹ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. این در حالی است که گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت با صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی اچ دی (۷۲۰p) خود دارای چگالی تصویری معادل ۳۱۹ پیکسل در اینچ است.
 

شارپ Aquos Xx3 مینی معرفی شد؛ نمایشگر 4.7 اینچی فول اچ‌دی، اسنپدراگون 617

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام که یک چیپست هشت هسته ای جدید به حساب می‌آید به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی مجهز است. میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی میان رده برابر با ۱۶ گیگابایت است. گرچه این میزان از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی قابل افزایش خواهد بود. این گوشی در بخش پشتی خود به یک دوربین اصلی با دقت ۲۱ مگاپیکسل و دیافراگم f/1.9 مجهز بوده و در بخش دوربین سلفی نیز از حسگری با دقت ۸ مگاپیکسل برخوردار است.
از نظر قابلیت های ارتباطی گوشی شارپ Aquos Xx3 مینی از VoLTE به همراه ۴G LTE (حداکثر سرعت دانلود و آپلود ۱۸۷٫۵ و ۳۷٫۵ مگابیت بر ثانیه) پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر آن پوشش وای فای دو بانده با استاندارد a/b/g/n/ac به همراه بلوتوث ۴٫۲ و NFC از دیگر مشخصات این گوشی به حساب خواهند آمد. این گوشی دارای ابعاد دقیقی برابر با ۱۳۵x67x8.6 میلی‌ متر بوده و وزنی معادل ۱۳۵ گرم خواهد داشت. محصول جدید شارپ از یک باتری با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.
اما نکته جالب در مورد این گوشی آن است که دستگاه به طور پیشفرض از نسخه ۷٫۰ سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد. اما مورد دیگری که می‌بایست به آن اشاره کرد زمان عرضه این گوشی است. شارپ Aquos Xx3 مینی نزدیک به چهار ماه دیگر یعنی در فوریه سال ۲۰۱۷ در فروشگاه ها توسط کاربران قابل خریداری خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا