اخبار

از شارژر بیسیم گلکسی اس ۸ چه می دانید؟

شایعات در مورد گلکسی اس ۸ طی چند ماه اخیر زیاد بوده و تقریبا با جزئیات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری پرچم‌دار جدید سامسونگ آشنا هستیم. این گوشی اولین گوشی است که از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد. از نظر طراحی نیز دچار تحولاتی شده و از لبه‌های منحنی برخوردار خواهد بود.
در هر صورت، به نظر می‌رسد که تحولات رخ داده در گلکسی اس ۸ تنها به مواردی که ذکر شد خلاصه نمی‌شود و در لوازم جانبی این گوشی هوشمند نیز شاهد ویژگی‌های جالبی خواهیم بود.
سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به قابلیت شارژ بی‌سیم نشان داده است. در دو سال اخیر گوشی های برتر این برند دارای شارژ بیسیم بودند.
سپس ویژگی شارژ بی‌سیم به یک استاندارد برای پرچم‌داران سامسونگ تبدیل شد و محصولاتی مانند گلکسی نوت ۵، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز از این قابلیت برخوردار بودند. حال به نظر می‌رسد که شارژر بی‌سیم راه خود را به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باز کرده است.
حال به راحتی طبق خبر درز کرده می توان شماره مدل شارژر بی سیم گلکسی اس ۸  و اس ۸ پلاس را مشاهده کرد. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب از شماره مدل SM-G950 و SMG955 بهره می‌برند. شارژر بی‌سیمی که برای این تلفن‌های هوشمند ساخته شده است نیز از شماره مدل EM-PG950 برخوردار است.
متاسفانه هیچ اطلاعات زیادی از لوازم جانبی  این گوشی در اختیار نداریم؛ اما انتظار داریم همراه با پرچم‌دار جدید سامسونگ، قاب‌های محافظ و همچنین قلم S Pen عرضه شود.
با در نظر گرفتن گزارش‌های قبلی، سامسونگ می‌خواهد در ۹ فروردین ۹۶ از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی و در ۱ اردیبهشت آن‌ها را به بازار عرضه کند.گلکسی اس 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا