اخبار

شارژ سریع ۱۸ واتی گوشی جدید لنوو و تاییدیه ۳C

از آن جایی که گوشی هوشمند لنوو قابلیت شارژ سریع ۱۸واتی را دارد بنابراین توانسته تاییدیه ۳C را دریافت کند. به احتمال بسیار زیاد، نسخه ای از گوشی زد پرو، کار جدید لنوو باشد. گوشی جدید Z6 پرو محصول جدید لنوو است و به لحاظ سخت افزاری قدرتمند است. یک دوربین چهارگانه و رم ۱۲ گیگابایت در این گوشی مدنظر گرفته شده است. یک چیپست اسنپدرگون ۸۵۵ انرژی این گوشی خاص را تامین می کند. دوربین چهارگانه مشخص دیگر آن است که این گوشی را نسبت به بقیه متمایز می کند. ۱۲ گیگ رم برای تامین حافظه بیشتر دستگاه مشخص شده است.

شماره مدل L78032  و مشخص است که با شماره مدل L78051 زد پرو لنوو تفاوت چندانی ندارد. شرکت لنوو اعلام کرده که گوشی های Z6 و Z6 6 پرو با شبکه ارتباطی ۵G محصولات جدید لنوو خواهد بود.  قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی محصول جدید لنوو، و C3 این موضوع را تایید کرده است. گوشی Z6 پرو به قابلیت شارژ ۲۷ واتی مجهز است و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی در نسخه ۵G ؛ منطقی جلوه نمی کند.

البته همه این مشخصات در حد شایعه بوده و شاید گوشی جدید لنوو نسبت به نسخه های قبلی کمی ضعیف تر باشد. اندازه نمایشگر گوشی زد ۶ پرو، ۳۹/۶ اینچ بوده که در آن فناوری AMOLED  و قابلیت فول اچ دی در آن به کار گرفته شده است. صفحه نمایش به صورت قطره ای برش خورده و براساس استاندارد HDR10  است.

دوربین این دستگاه  ۲، ۸، ۱۶، ۴۸ مگاپیکسل بوده و گشادگی f/1.8 مهم ترین مشخصه سنسور دوربین اصلی است. این گوشی با حافظه های ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگا بایت با قیمت فروش ۴۳۱ دلار به خریداران عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد احتمالا قیمت کمتری را خواهد داشت.

بنا به گفته چانگ چنگ، معاون رئیس این شرکت ، گوشی Z6 پرو به شبکه ارتباطی ۵G مجهز است. دو سیم کارته بوده و حتی فناوری ۴G نیز در آن کار گذاشته شده است. صفحه این گوشی ناچ ندارد. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی بالارونده بوده و بدنه این گوشی به صورت کشویی باز می شود.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای این گوشی مدنظر گرفته شده که می تواند به صورت ۲۷ وات نیز سریع شارژ شود.

هدفون به یک جک ۵/۳ میلی متری مجهز است. قیمت دستگاه براساس نسخه های متفاوت آن بدین شرح است:

  • ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگا بایت: ۴۳۱ دلار
  • ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگا بایت:۴۴۶ دلار
  • ۲۵۶ گیگا بایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگا بایت: ۵۶۵ دلار
  • ۵۱۲ گیگا بایت حافظه داخلی و رم ۱۲ گیگا بایت:۷۴۴ دلار

دوربین ۸ مگاپیکسلی لرزه گیر بوده و تله فوتو است و سنسور ۲ مگاپیکسلی به یک لرزه گیر ۸ محوی مجهز است. البته این گوشی با گوشی های نسل چهارم این شرکت تفاوت چندان زیادی ندارد. مشخص است که شرکت لنوو این گوشی را با مشخصات یکسانی با نسخه های قبلی عرضه خواهد کرد. قرار است که در ۲۹ آوریل امسال به بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا