اخبار

شاسی سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در تصاویری دیده شد

سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ در تصاویری واقعی دیده شد؛ اما این تصاویر مربوط به شاسی این گوشی هوشمند است. خط تولید سری گلکسی A مدل ۲۰۱۷ نیز شامل سه گوشی هوشمند گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 خواهد بود. اگر چه ممکن است پسوند این سری از گوشی ها رونمایی در سال آینده را نشان دهد؛ اما آنها در اواخر سال ۲۰۱۶ زندگی واقعی خود را آغاز خواهند کرد.
اولین گوشی از دستگاه های سری گلکسی A مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک ظاهر شد. این گوشی هوشمند که سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ نام دارد به تازگی در تصاویر زنده‌ای نیز خودی نشان داد. البته عکس های منتشر شده تنها پوسته‌ای از قاب این گوشی را به تصویر کشیده است.
عکس گرفته شده از شاسی سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ دستگاه بسیار باریکی را نشان می‌دهد که در قابی از فلز خواهد نشست. البته تعجبی هم ندارد، گوشی های خانواده بزرگ گلکسی A همواره از طراحی خوبی برخوردار بوده‌اند.
 

سامسونگ گلکسی A5 مدل 2017

 
سامسونگ گلکسی A5 مدل 2017
اگر بخواهیم درباره مشخصات این اسمارت فون صحبتی بکنیم، باید بگوییم که سامسونگ Galaxy A5 مدل ۲۰۱۷ دارای یک نمایشگر فول اچ دی سوپر آمولد با اندازه ۵٫۲ اینچی است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پشتیبانی کرده و پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰ با همراهی ۳ گیگابایت رم به آن قدرت خواهد داد. گوشی Samsung Galaxy A5 مدل ۲۰۱۷ که در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد به سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ مجهز بود؛ اما احتمالا اشتباهی صورت گرفته است. اندروید ۵٫۱ لالی پاپ یک نسخه قدیمی از سیستم عامل گوگل است و در حالی که گوگل به تازگی اندروید ۷٫۰ نوقا را راه اندازی کرده، دلیلی وجود ندارد که دستگاه های جدید سامسونگ از یک نسخه دو ساله استفاده کنند.
به جز این اطلاعات دیگر هیچ جزئیات بیشتری از این موبایل وجود ندارد؛ اما مسلما درز اطلاعات درباره سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ دیگر تمامی ندارد. هنگامی که آسیاب شایعات درباره یک گوشی شروع به چرخش می‌کند تا زمان رونمایی از آن محصول جدید، متوقف نخواهد شد.
سری Galaxy A5 در دسته بندی دستگاه های میان رده قرار می‌گیرد و گوشی های قرار گرفته در این سری معمولا با محدوده گسترده‌ای از مشخصات خودنمایی می‌کنند. شاید گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ با یک نمایشگر بزرگتر، پردازنده مرکزی قوی تر و مقدار رم بیشتری رخ نشان دهد. باید صبر کرد و دید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا