اخبار

شایعاتی جدید درباره سرفیس پرو ۵

شایعاتی جدید درباره سرفیس پرو ۵

سرفیس پرو

 

بازار تبلت‌ها روزبه‌روز تخصصی‌تر می‌شود و بسیاری از کاربران عمومی از این بازار خارج می‌شوند. در این میان محصولاتی مانند تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت به‌خوبی می‌توانند نیازهای تخصصی کاربران را تامین نمایند و به همین دلیل نیز آینده‌ای بهتر در انتظار آن‌ها خواهد بود.

بسیاری از علاقه‌مندان به تبلت‌های نیرومند نسبت به در اختیار داشتن سرفیس پرو نسخه جدید در سال ۲۰۱۷ رغبت نشان می‌دهند. این امر با توجه به در نظر گرفتن این‌که نسخه قبلی سرفیس یعنی سرفیس پرو ۴ در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، چندان عجیب نیست. حال بازار شایعات درباره این محصول به‌شدت بالا گرفته است و به نظر می‌رسد که سرفیس پرو ۵ مایکروسافت به‌زودی به بازار وارد خواهد شد.

در این میان یکی از مواردی که این شایعات را به‌شدت زیاد کرده است، تصویری است که از این تبلت ۲ در ۱ منتشر شده است و به نظر می‌رسد که می‌توان با در کنار هم گذاشتن این تصویر و سایر اطلاعات منتشر شده درباره این تبلت، تقریبا از ظاهر نهایی و نام این محصول مطمئن بود.

در این عکس می‌توان مشاهده کرد که این تبلت ازنظر ظاهری از استانداردهای اصلی نسل‌های قبلی خود تابعیت می‌کند ولی بخش‌هایی مانند صفحه‌کلید آن دارای ظرافت بیشتری نسبت به پیش هستند و به‌صورت کلی این محصول اندکی سبک‌تر و نازک‌تر از نسخه‌های پیشین خود به نظر می‌رسد.

این تصویر از طریق یکی از منابع انتشار اخبار مربوط به مایکروسافت در فرانسه منتشر شده است که پیش‌ازاین سابقه بسیار خوبی در زمینه پیش‌بینی محصولات دیگر این شرکت داشته است. بااین‌وجود شرکت مایکروسافت هنوز هیچ خبری در این زمینه را تائید یا تکذیب نکرده است. به‌این‌ترتیب به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای عرضه و یا حتی معرفی اولیه این محصول در نظر گرفت و طرفداران این تبلت نیرومند باید تنها به شایعات دل خوش کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا