اخبار

شایعاتی درباره عرضه iOS 11.3 در ماه فوریه

شایعاتی درباره عرضه iOS 11.3 در ماه فوریه

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر، توئیتی را برای یکی از تولیدکنندگان دستگاه‌های صوتی به نام Shure ارسال کرده و اظهار داشته است که کارکرد میکروفون استریو دیجیتال MV88 او به‌صورت رندوم و برای مدت ۳۰ ثانیه متوقف می‌شود. این تولیدکننده نیز درباره اظهارات این فرد و پرس‌وجوهای او در رابطه با دلیل این موضوع اعلام داشته است که iOS 11.3 می‌تواند مشکل او را حل کند. و همچنین اظهار داشته است که کاربر برای رفع این مشکل نسخه بتای این سیستم‌عامل را دانلود و نصب کند.
این کمپانی به‌صورت دقیق در پاسخ به توییتر فرد یادشده اظهار کرده است که: این مشکلی است که با معرفی عرضه آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از جانب اپل به وجود آمده است. خوشبختانه، iOS 11.3 با انتشار خود در هفته آینده این مشکل را برطرف خواهد کرد. شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه بتای عمومی آن را دانلود کنید.
بااین‌وجود بسیار بعید به نظر می‌رسد که اپل نسخه کامل سیستم‌عامل جدید خود یعنی iOS 11.3 را قبل از پایان فوریه عرضه کند. به‌خصوص این‌که اپل در این رابطه اعلام کرده است که این نسخه از سیستم‌عامل یادشده در بهار سال میلادی جاری آماده خواهد شد و به‌این‌ترتیب انتظار عرضه این دستگاه در سه ماه اول سال اندکی غیرمنطقی است. همچنین لازم به ذکر است که این نسخه از سیستم‌عامل اپل که به‌عنوان جدیدترین آن نیز در نظر گرفته می‌شود در تاریخ ۲۴ ژانویه به‌صورت بتا عرضه‌شده است و کاربران در صورت تمایل می‌توانند این نسخه نه‌چندان ثابت را دانلود و استفاده کنند.
البته اگر بر اساس ادعای این تولیدکننده لوازم صوتی، عرضه کامل به‌روزرسانی iOS 11.3 تا قبل از پایان ماه فوریه رخ دهد، اپل می‌تواند ادعا کند که سریع‌ترین دوره زمانی میان نسخه بتا و نسخه اصلی سیستم‌عامل خود مربوط به این دوره بوده است. برنامه‌های بتای اپل معمولاً ۶ الی ۹ ماه به طول خواهند انجامید و به‌روزرسانی‌های زیادی در این دوره زمانی برای نسخه‌های بتا عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا