اخبار

شایعه:سامسونگ Gear 4 با یک صفحه نمایش منعطف به بازار می آید

سامسونگ جدیدا دو پتنت جدید به ثبت رسانده است، این غول کره‌ای به زودی از آن‌ها بهره خواهد گرفت. یکی از این پتنت‌ها درباره‌ی نمایشگری با قابلیت تاشدن است.سامسونگ Gear 4 می تواند یکی از این پنت ها باشد.
فروش ساعت‌های هوشمند همچنان قابل ملاحظه نیست و کمپانی‌های تولیدکننده تلاش می‌کنند با نوآوری و قابلیت‌های جدید، مشتریان بیشتری جذب کنند. Patently Mobile در گزارش جدید خود اعلام کرده است سامسونگ دو پتنت جدید را با US Patent و Trademark Office برای ساعت‌های هوشمند به ثبت رسانده است.
اولین پتنت سامسونگ به یک نمایشگر معمولی مجهز شده است که به نظر می‌رسد یک شیء سلامت گرا است. بند این دستگاه دارای چندین سنسور است که وقتی به اطراف حرکت می‌کند، این حسگرها می‌توانند زاویه و موقعیت را تشخیص دهند. نمایشگر این دستگاه می‌تواند به تناسب المان‌های مختلف رابط کاربری را نمایش دهد.
یک بند اضافه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌تواند کنترل ورودی بیشتری داشته باشد. بر اساس اسناد این پتنت، این دستگاه در وضعیت‌های مختلفی چون بسته شدن دور گردن کاربر یا نگه‌داشتن روی اشیای مختلف، کارایی‌های مختلفی دارد.
اما پتنت دیگر به یک محصول پوشیدنی با نمایشگر تاشو اشاره دارد که می‌تواند با توجه به نمایشگر منعطف خود، مانند یک دستبند یا النگو باشد. سامسونگ از سال ۲۰۱۳ روی این پتنت کار می‌کند.این پنت دوم محتمل است که Gear 4  باشد.
Gear 4
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا