اخبار

شایعه : آیفون جدید ۵٫۸ اینچی در طی ۲ سال آینده عرضه می‌شود

در حال حاضر باتوجه به شایعات کنونی اپل‌ می‌خواهد گوشی‌هوشمند بزرگ‌تری را نسبت به آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس روانه بازار کند و در طی هفته‌های اخیر شایعاتی هم درباره این منتشر شد که آیفون آینده با صفحه نمایش OLED پا به بازار می‌گذارد اما این قصه سر دراز دارد و به واقعیت رسیدن آن ممکن است بیش‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم طول بکشد. همچنین آیفون ۴ اینچی جدید در راه است که کسی از مشخصات رسمی آن اطلاعی ندارد. اما آیفون ۷ بدونه شک یکی از بی‌نظیرهای این شرکت است.
به تازگی شایعه شده است که شرمت اپل می‌خواهد گوشی‌هوشمند جدیدی را با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی OLED بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند. این خبر از سوی DigiTimes منتشر شده است و اگرچه برخی بر این باورند هنوز برای عرضه گوشی‌های هوشمند OLED به بازار بسیار زود است اما اپل همیشه غیره‌ممکن را ممکن می‌سازد.
گزارش‌های جدید از رو آوردن اپل به پانل‌های OLED گزارش می‌دهد که ممکن است توسط سامسونگ یا ال‌جی ساخته شود. البته شایعات دیگری هم وجود دارد که از وجود صفحه نمایش OLED را در آیفون ۷اس و آیفون ۸ نیز خبر می‌دهد.
اگر این خبر بر اساس واقعیت باشد اپل هنوز راه درازی برای اپل در پیش است و علاوه بر صفحه نمایش باید به باتری هم فکر بکند چراکه این صفحه نمایش مصرف باتری را دوچندان خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا