اخبار

شایعه جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

تا کنون  چیزهای زیادی در مورد سامسونگ Galaxy S8 گفته شده است  از جمله اخیرا در مورد جزئیات باتری آن شنیده ایم، و حتی ما تصاویری از آن دیده ایم که  به بیرون درز کرده. با این حال یک چیز در مورد آن بسیار مرموز، باقی مانده بود ، و آن مقدار RAM آن است.گلکسی اس ۸ با رم ۶ چیزی است که به تازگی درز پیدا کرده.گلکسی اس ۸ با رم ۶
شایعه جدید می گوید مدل S8 با ۱۲۸ گیگابایت فضا خواهد بود و تمام نسخه ها با یک اسلات کارت حافظه microSD  گسترش پیدا می کنند.
برای RAM نیز، ما از منابع مختلف رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و یا از برخی منابع رم ۸ گیگابایت را شنیده ایم شایعات امروز می گوید تنها دو حالت برای گزینه ی رم آن وجود دارد یک مدل ،مدل رم۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی که قیمت مدل دوم گران تر است.
اگر مدل دوم شنارا هیجان زده کرد باید بگویم که این منبع شایعه اعلام کرده در آمریکا و اروپا فقط مدل اول وجود خواهد داشت و مدل گلکسی اس ۸ با رم زیاد در چین فروخته می شود.
این گزارش ها هنوز در حد شایعه است و سامسونگ هنوز به طور رسمی آن را تایید نکرده است. امیدواریم  اخبار موثقی از این تلفن همراه  انتشار پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا