موبایلستان

شایعه جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

تا کنون  چیزهای زیادی در مورد سامسونگ Galaxy S8 گفته شده است  از جمله اخیرا در مورد جزئیات باتری آن شنیده ایم، و حتی ما تصاویری از آن دیده ایم که  به بیرون درز کرده. با این حال یک چیز در مورد آن بسیار مرموز، باقی مانده بود ، و آن مقدار RAM آن است.گلکسی اس ۸ با رم ۶ چیزی است که به تازگی درز پیدا کرده.گلکسی اس ۸ با رم ۶
شایعه جدید می گوید مدل S8 با ۱۲۸ گیگابایت فضا خواهد بود و تمام نسخه ها با یک اسلات کارت حافظه microSD  گسترش پیدا می کنند.
برای RAM نیز، ما از منابع مختلف رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و یا از برخی منابع رم ۸ گیگابایت را شنیده ایم شایعات امروز می گوید تنها دو حالت برای گزینه ی رم آن وجود دارد یک مدل ،مدل رم۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی که قیمت مدل دوم گران تر است.
اگر مدل دوم شنارا هیجان زده کرد باید بگویم که این منبع شایعه اعلام کرده در آمریکا و اروپا فقط مدل اول وجود خواهد داشت و مدل گلکسی اس ۸ با رم زیاد در چین فروخته می شود.
این گزارش ها هنوز در حد شایعه است و سامسونگ هنوز به طور رسمی آن را تایید نکرده است. امیدواریم  اخبار موثقی از این تلفن همراه  انتشار پیدا کند.

خروج از نسخه موبایل