اخبار

شایعه : سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی ۵G در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی کند

شرکت ساسونگ قصد دارد از جدیدترین فن آوری در زمینه مخابراط و اینترنت یعنی شبکه ۵G در نمایشگاه MWC 2016 در شهر بارسلون کشور اسپانیا به طور عمومی پرده برداری کند و این تکنولوژی را به نمایش بگذارد.
شرکت سامسونگ قصد دارد در روز ۲ اسفند ماه یعنی روز یکشنبه جدیدترین تکنولوژی در زمینه اینترنت همراه را معرفی و در حضور مردم رونمایی کند که در این صورت شاهد یک کنفرانس طولانی و بسیار با محتوا از شرکت سامسونگ خواهیم بود همچنین این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تکنولوژی های دیگری را مانند:  فناوری اتصال مالتی لینک، رادیو متمرکز، روش دسترسی به رادیو mmWave و همچنین اینترنت اشیاء را برای قابلیت اعتماد همراه و انعطاف پذیری معماری ارائه دهد.
آقای بانک کیم، رئیس شبکه کسب کار شرکت سامسونگ بیان کرد: تکنولوژی ۵G یک سطح جدید و یک تجربه جدید است چرا که با استفاده از آن می‌توان از تمامی پخش های زنده مانند فوتبال و حتی واقعیت مجازی و هرچیزی که تا کنون از آن استفاده نشده است و یا به طور کامل از آن لذت نبرده‌ایم را حالا با این حرکت و فن آوری جدید می‌توان تجربه کرد.
فناوری هایی که قرار است شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2016 به نمایش بگذار بسیار زباد است این فن آوری های جدید عبارتند از: انتقال هشت فیلم با کیفیت  UHD 4K از طریق وای فای، بدون هیچ گونه تاخیر توسط شرکت سامسونگ نشان داده خواهد شد. همچنین برای اولین بار تلفن همراه را با استفاده از سیستم های رادیویی mmWave در جهان تست می کند و ماژول آنتن چند گوشی های هوشمند یکپارچه را در فاکتور فرم کوچک معرفی می نماید و همچنین برای اولین بار استفاده از اینترنت اشیا را در گیت وی ها و پایانه ها به طور کامل و عملی توسط این شرکت نمایش داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا